Friday, July 10, 2009

::sedih::

aku sedih la pulak..

hati rasa x tenteram kan bila ada org xsuka kita..

MyEm0.com

bukan slh kita plak tu..

suma slh paham..

tp sebab fitnah..

pastu main cucuk/tikam belakang..

benda yg pada mulanya xda pa2..

tiba2 jd teruk gni..

rasa sadis sgt..

tgk muka org tu pun cam xlalu..

MyEm0.com

smpai skrg aku still blur..

xtau napa bleh timbul cita yg ntah apa2 ni..

salah aku ka?

tp apa aku da buat?

aku buat baik pun tp org seleweng kn niat aku tu..

napa??

aku teruk sgt ka..

aku jd skit hati bila org buat aku gni..

yalah..

aku xbuat pa2 pun..

tp tiba2 nama aku naik dlm snarai yg perlu d salahkan..

aik..

aku ka??

napa org selalu pindahkan kslhn sendiri pd org lain..

yg xda kena mengena plak tu..

sedihh ooo...

kalo aku ni jenis serang org, da lama org tu aku serang..

MyEm0.Com

kalo aku ni jenis pendendam, mesti aku xlayan da org yg sebar fitnah tu..

MyEm0.com

kalo aku ni jenis suka maki hamun, da lama org tu muntah darah dgr aku maki dia..

sapa tahan ooo d fitnah gtu..

tp syukurlah..

aku tetap aku..

lina yg dulu,kini dan selamanya..

happy2,ceria2 biar berjuta masalah d dada..

MyEm0.com

mak aku pesan..

biar buruk camana pun org layan kita..

jgn layan balik org tu mcm tu..

doakan dia jd baik..

kalo pun xbleh nak tahan..

blah jak dr org tu..

MyEm0.com

kalo gaduh..diam..

jgn melenting2 n besarkan sora kat org lain..

sebab mak aku ckp..

hati sendiri kita bleh pujuk..

hati org??

hoho..pyh oo mo memaafkan..

bwk la smpai k akhirat..

so aku pegang kata2 mak aku yg tersangat2 baik itu..

#aku da tukar ayat mak aku tu ala2 rock ckit..padahal dia lembut jk bg nasihat..hehe..

MyEm0.com

2 ulasan:

:: eyeNa ::

ahaii sabar je laa cik lino..ekekee mungkin ada "sesuatu" kot.. yang akan membuatkan hg tersenyum sorg2 bila teringat kisah ni..chewah..

lynodehearty

ma kasih aina..
bila da jd camni baru kita tau sapa kawan sapa lawan kan..
matang da aku ni..
ahaii..=)

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP