Friday, July 03, 2009

bicara tentang bola

mungkin da terlewat tuk luahkan rasa kecewa
coz akhirnya ronaldo pindah gak ke real madrid..
aku xda la minat sgt ngan mamat kerek sorang ni..
tp dia ni kira harapan jugak la d MU tu..
tambah2 lagi kontrak peminjaman tevez pun da berakhir,
tmbah pincang la bahagian serangan MU..

dolu2 ada jugak dgr konon2 MU nak beli kaka
tp kena jual ronaldo dulu coz xnak bazir duit kelab la kiranya..
tapi bila real dpt beli kaka..
adudui..punah harapan jiwa raga ku..
xsmpai satu hari kot real beli kaka,
real beli ronaldo plak..
dengan yuran perpindahan yg amat2 la mahal..
masuk rekod wa cakap lu..

pastu tadi tgk brita kalau owen da lepas medical check up,
berkemungkinan beliau kan jadi milik united..
rasa terubat jugaklah hati ku ni..
semangat balik la kira nya..
tetapi..
kecewa la sedikit bila....
c cho mem'buzz' aku ngn penyataan maut nya..
(cho@ustaz cho@charless..dulu aku ingat dia non-muslim coz nama dia camtu..rupanya anak bugis da..ustaz plak tu..satu kelas dari lower 6 smpai upper 6..sgt2 best dia ni..uik pren,akan ku ingat tyme ko jadi ketua bepoya2 masa trial stpm kita hari tu..oppss lupa..cikgu lai rindu ma kau..huahaha)

"pemain tua,
rs xbebaloi ke united"

aku sedih dia ckp gtu..ko xtau ka cho aku ngah semangat balik ni..
aku lupa yg dia ni peminat MU jugak..rupanya dia pun tgh melahirkan kekecewaan..
dia harapkan benzema ke MU..
benzema?
huhu..aku xkenal pun pemain ni..
bila ku cari maklumat dia d google..
barulah tau cket2..
tp malas gak mau tau sgt..
sebab yg ni pun real sapu..
yalah..
ada duit ada segalanya..
tp yg pasti..
sorry to say la..
real tempat menghancurkan pemain hebat..
aku cilok kata2 c cho jap..
ramai sgt bintang n xtau sepa mo d kasih main..
hehe..
tp MU..tempat men'develop" pemain hebat..huahuahua..
apa komen anda umai..
aku tau ko kipas susah mati real madrid..
aku suka sorang jak d real tu..
dulu la..
fernando morientes..
umai..mamat ensem tu ada lg kt real ka??

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP