Friday, July 03, 2009

apa kes tag2 ni ha??

setelah sekian lama baru aku perasan cik umai ada mentag aku..
selepas d baca n d consider berkali2..
aku rasa best n mencabar minda jugak menjawab tag ni..
so aku pun dgn penuh keyakinan jwab juak la..
kecik ati nanti c cik umai tu..

mula2 pening gak baca syaratnya..
rupa2nya kena jawab soalan dlm bentuk soalan jugak..
maksudnya jwpn tu dlm bentuk soalan la..
paham ka?
nda paham..aiyoyooo..
hehe

1. D manakah kamu berada sekarang?
Sapa kata meja makan hanya tuk makan??
Hah?? Sapa ckp cmtu??
meh aku belasah kepala dia..

2. Apakah warna baju anda pakai sekarang?
Mungkinkah red devils kan bangkit semula musim depan??
Risau la plak bila ronaldo da xda ni..

3. Bilakah kali terakhir ada menonton wayang?
Perlukah aku bgtau korang berkali-kali yg 1 julai ari tu aku g tgk wayang??
Perlu kah??

4. Kamu belajar/bekerja dalam bidang apa?
Orang selalu cakap matematik tu susah..why? why? Why?
Korang saja jak men’down’kan semangat aku ni..
Isk isk isk..

5. Lagu yg kamu sedang dengar?
Bila waktu telah berakhir,apalah nasib aku ni ek?

6. Kemana kali terakhir kamu ke luar negeri?
Eh..eh..aku penah pergi luar negeri ka??
Lupa la plak..

7. Benda yang kali terakhir anda beli ngan duit sendiri?
Bleh x aku consider byr ongkos laptop rosak sebagai membeli ngn duit sendiri??
Bleh ka?
Bleh ba kalau aku kan..huahhaha..

8. Tempat yang anda teringin sangat nak pergi?
Agak2 amin fh tu da pergi pulau mabul ka ar??
jelesnya aku kalau dia sda pg..huwaaaaa..mau jugak..

9. Selebriti/artis yang menyanyi yang teringin sangat anda nak jumpa?
Rasanya lau afgan tu jumpa aku, dia akan jatuh centa x??
Hahhahah..

10. Apakah berita terbaru yg baru anda dengar?
Napa kena wat saringan H1N1 dulu baru bleh masuk kolej?
Kenapa? Kenapa?
Aku ada ciri2 penyebar bairus tu ka??
Huwaa..sedih..lau x aku da balik kolej da ari ni..

11.. Kalau di beri 1,000 sekarang, nyatakan apakah barang yang anda ingin beli(sekali beli je,bukan banyak2)?
Kalau la aku beli kereta ngn duit 1000 tu, rasanya kereta apa yg aku dpt ek??
Estima bleh ka??


12. Rakan blogger yang terakhir anda jumpa?
Awatlah c parhan ni asik bg resipi simple2 jak kt blog dia..?
bagilah yg mencabar minda cket..huahaha..

13. Pukul berapa sekarang ni?
Apa??
1.40 sda??
Uish..zuhur sda ni..kena siapkan tag ni cepat2..

14. Tadi anda makan apa?
Napa perutku bunyi2 ni?
Mungkin ka sebab aku belum makan??
Xpa..lek kau perut..jap lg kita makan..

15. Siapakah yg anda ingin ‘bengongkan’ dengan soalan2 merapu anda?

Madie-dgr2 ko smpai kl sda..yaka? buktikan dgn menjawab tag ku ni..
Aina-wei..mana balak oman yg aku pesan as ole2 dari ko tu??
Farhan-buatkan aku lirik best2 bleh ka? pasni aku mo jd penyanyi..wakaka..
Azrie-kalau pun riwayat lappy ko da xda,ada ku kesah?? Huahahah..
Follower ku yg lain-napa korang follow aku?? Adakah kerana aku comel?? Huahahaahahah…(sesi perasantan sekejap..huahaha)

Tamat pun..yahui..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP