Tuesday, July 07, 2009

entah~

aku fenin sgt ngan jadual sem ni..
pas 2 hari new sem stat,kefeninan ku semakin melampau-lampau..
smpai skrg aku masih belum decide lg
subjek apa yg aku mo ambik..
tp yg peliknya tu..
aku ni belum cnfirm lg yakni still confuse
tapi yuran dgn yakinnya da kuar..
duit ptptpu pun lum ada lg ni..
tmbah la diriku berasa fenin n tertekan..
cewah..

semalam aku da confirmkan aku xnak amik Differential Equation dan prinsip tekno
coz aku amik curriculum planning in math education..
2 subjek tu aku xleh amik coz clash ngan curriculum planning ni..
ok..yg ni da setel..so stakat semalam aku senang ati la..
jadi mksudnya aku amik 17jam kredit suma tuk sem ni..
tp tu cita semalam la..


ni subjek aku decide stakat semalam..


then, ari ni..
aku stat kelas ngn pengantar kombinatorik,
rasanya bleh bwk subjek ni..
pastu aku dpt tau dr rio akan ajar kaedah komputer yg aku plan nak amik sem ni..
adedei..semua member2 ckp dia ni agak bahaya bg markah..
kwn siap ckp sem lepas dlm kelas dia time mid term,
student paling hebat pun dpt 14/50..
rasa seram la plak..
jamie pun pesan xyah amik kaedah komp kalo under dr rio..
so..aku tambah linear algebra II dlm subjek aku..
sebagai cover kalo2 aku drop kaedah komp..
tp aku x drop lg kaedah komp tu coz aku nak try masuk kelas dia dulu..
then petang td,kul 5 aku ada kelas problem solving..
aku pun pg la makmal kimia fac pendidikan..
sampai tu ada dua acai..
aku da risau coz baru 2 org tu jak yg ada..
lim n roger..
besa kalau kelas xcukup 10 org,kelas tu akan tutup..
kalo tutup naya la aku kena pilih subjek lain lg..
da la xda pilihan uda ni..
pas 15min camtu,still aku ngan 2 acai ni jugak dlm kelas tu..
pastu lim ckp dia nak g jumpa lecturer
(lim n roger ni aku baru kenal td..dorang budak final year)
then aku pun follow mereka ni..
yalah..mau tau jugak apa yg jadi pada kelas ni..
jd kami pun pusing satu fac pendidikan tu cari bilik prof nik..
akhirnya kami difahamkan subjek itu tidak ditawarkan sem ni?
adui..kenapakah?
kenapa bisa kami dftar kok tidak ditawarin..
jd subjek aku pon terpaksa d rombak abis-abisan..
skrg aku tpaksa mengorbankan diri atau bleh jugak dikatakan sebagai membunuh diri dgn mengambil 4 subjek math yg sadis2 suma nya,1 subjek kimia yg meliputi 3 bahagian berbeza(kimia organik,kimia x organik n kimia fizikal) n 1 subjek major pendidikan ku..
yg ni pun belum cnfirm sgt..
aku mo try masuk kelas kaedah komp dulu besok..
kalo bkn dr rio yg ajar,aku akan teruskan..
tp kalo dia..tpksa la 15 jam krdit jak ku ambik sem ni..

nota tgn:
aku da selamat sebenarnya kalo amik 15jam kredit setiap sem..
tp aku nak jugak amik lebih sem ni..
jd bleh rilek2 cket sem akhir nanti..


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP