Wednesday, April 29, 2009

aku jumpa blog best!!!

huhu..
skrg da kul 4.50am..
tp aku belum tido lg..
stil study prob n stat smbil rewang2 d blog org..
td aku p stabux..konon2 study ngn matt..tp aku xstudy subjek aku pon..
syok bincang sal faraid suma..
pembahagian harta la..
aku phm gak la..
best subjek ni..
kalo aku masuk kelas ni..
mmg aku fokus habis la..
sebab ada matematik kot..
hahaha..
muka matematik da aku neh..
tp ni subjek tuk budak AI jak..
fiqh mawarith..
bertuahnya mereka..
ilmu tu terus dpt..
xpyh tekial2 cam aku ni..
kalo nak tau benda tu..
kena cari buku gak..kalo rajin..
xpun sembang2 ngn kwn yg amek subjek ni..
pastu belek2 maklumat kt internet..
maka dpt la ilmu tu..
sebab aku mmg suka ilmu2 cam ni..
xguna jd muslim kalo benda basic pun xtau..huhu
tp..ada jugak makhluk Allah yg xbesukur sebab dpt course pendidikan islam..
napa ek..
bengong betul org tu..
sori la pada yg terasa..hekhek

adui..kuar tajuk aku ni..
td aku rewang2 kt internet..
aku jumpa blog ni..
blog kereta mayat..
huh..
best siot..
selamba jak cara dia bedakwah..
mmg follow dr awal en3 smpai abes..
dia xskema cam ustaz2 lain..
besa2 jak..
tp isi yg dia smpai kan tu..
mmg masuk ke jantung la..
sentap..makan dalam..pecah hati..
peringatan yg menginsafkan..
jum sama2 kunjungi blog beliau..
link ada kt blog d hearty ku tu..
klik jak sana ar...
mmg xrugi..
best!!
serang blog kereta mayat tuk ilmu2 yg xpenah habes tuk d terokai..
kalo kita rasa kita da tahu semua..
ada byk lg yg kita xtau..
ilmu yg kita ada ni..
kalo nak banding ngn setitis air d lautan tu..
belum cukup lg..
betapa besar n byk nya ilmu Allah..
Subhanallah..

wassalam..

#sesi menginsapkan diri sendiri d pagi yg hening ni..huhu..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP