Friday, April 03, 2009

=aku mengejar feelhoneey=

semalam..bertarikh 020409..
sekali lagi aku p mengejar feelhoney buat show..
hehe..

besa la..d mana durng ada...
aku pun wajib ada tu..
feelhoneymania la katakan..
ceh..sampai d gelar uda ku mania

oleh c FARHAN..
merangkap PA feelhoney tu..
nda pa la..
janji d ikhtiraf..
haha
semalam durng buat show d GAZEBO UM..
sempena KAU BEDIL KEKASIHKU GAZA..
program ni anjuran media um ngn astro awani..

best jugak la..
walau pun byk yg lucu..
hehe..teruknya aku ni..

time org baca puisi aku bleh gelak2..
ya la..
nda pernah tgk org baca puisi lo
mpat2..
sungguh HEBAT!!

haha..
sal persembahan FH..
lagu first memang syok gila..

aku terpegun tgk durng nyanyi..
padahal selalu juak tgk durang nyanyi sebelum ni..

tahniah ameen FH..
makin mantop ko skrg ar..

ni jak gmbr sempat ambik guna kamera sendiri..hehe


tp lagu 2nd tu..
audio dia..
amat bidak..

ish..bikin geram juak la..
dgn mic dia ntah hapa2..
bengang juak la bie FH ngn keadaan itu..
dia ckp mcm teda rehearsel jak program tu..
teknikal lintang pukang..

lek ko jo~
hehe..

lagu 2nd tu amat sedap..
sungguh touching..
tp syg..
muzik terlalu kuat..
nda pa..
harap2 masa durg rakam lagu ni nanti..
suma mantap2 d dgr..
semalam aku betindak jd tukang ambik gambar..
mmg selalu pun gtu..

aku kan campin ambik gambar..
haha..pada hal c madie teda..
tu la aku d suruh..

kuang3x..
kantoi sendiri..

pas abis show..
ada sesi begambar d kps..

uish..
bemacam ragam gmbar durang ni..
tp xdpt tunjuk d cni..
coz guna kamera durang..
aku belum dpt lagi ketika aku menaip cerita ini..

hehe..
pas2 melayan durng begambar..
d mana sesi itu adalah sesi paling memeningkan aku..
apa x nya..
masing2 ngn ragam sndiri..

tp durng mmg best..
spoting gila..
gila pun nda spoting cam durng..
eh..pa ku ckp ni..

sungguh lucu betul la sesi ni..
nda dpt ku thn gelak melihat aksi durang..
macam2..
ala2 kanak2 ribena pun ada..
tp ni la durang..
yg x hipokrit..

cbuk jak cewek ni..tepi2..durng mo bebincang tu!!

sempat jugak durng belatih n bebincang tuk show
malam ni..
tgk kesungguhan mereka..
aku salute la..

pas abis suma sesi2 tu..
tiba la saat yg d nanti2..
makan time..
ramai2 kami makan d depan library..
merapatkan ukhuwah..
nda sedar time tu jam12 lebih sda..
yakin jak aku ngn sandra..
nda balik2 lg..
padahal kami balik jln kaki..
ish ish..
maka bekorban la matt FH dgn meminjam kan
motor nya pada kami..
atas cdgn bie Fh n kimo Fh
yg xbg kami jln kaki balik..
siap d eskot lagi oleh anip fh..
haha..
sungguh lucu bha..
ya la..
sandra lama uda nda bw moto..
bedebar2 juak la..
alhamdulillah..
akhir nya sampai juak kami d kolej..
pengalaman sungguh..
nda sbr mo tgk gmbar2 kami mlm tu..
bie...cepat bg aku!!
hehe...



0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP