Friday, April 10, 2009

~akan ku gempur!!



exam da makin dekat.. aku baru stat susun2 buku2 n nota2 kuliah sepanjang sem ni.. ada yg aku da stat baca or revise.. ada yg tgk pun belum.. adui..risau jugak.. hormon malas aku agak tinggi sem ni.. nota2 ringkas pon aku x buat.. kalo sem2 lepas.. ada jak nota2 yg aku buat.. entah la napa ku gni.. tp tidak la bemaksud aku x study lgsung.. aku study jugak.. smpai bepinar mata.. sem ni aku ambik 3 subjek math..suma yg tahap tinggi.. 2 subjek education.. 1 mmg tahap aku punya.. n satu lagi subjek tahun 4.. huhu.. mmg agak fenin..n aku belum study tuk sbjek tu lg.. jadual exam aku agak padat jugak la..


23hb 4 2009
8.30 pg

SJES2236

INTRODUCTION TO OPERATIONAL RESEARCH





subjek ni 2 jam kredit jak..tp chapter yg dia cover..huh..mengalahkan 4jm kredit.. subjek ni lebih pada pembuatan keputusan..n d gunakan secara meluas d seluruh dunia.. even utk peperangan sekali pun..n subjek ni pun was discovered time perang dunia kedua..dsyt juak kan.. yg ambik engenering mmg wajib ambek subjek ni..ni optional course utk aku sbnar nya..tp aku ambek jak.. nak kata susah xjugak.. tp satu soalan tu..tuk dpt final decision..or optimal solution..huh..kena guna 4 helai exam sheet..kalo salah d atas..maka salah la suma nya..hehe

23hb 4 2009
11.30am

PPET2104
PSIKOLOGI PENDIDIKAN






subjek ni xsusah..tp kena byk baca..antara subjek yg aku enjoy jugak la time baca..cuma bhgian teori pembelajaran kognitif tu aku bengong ckit..adudui..camana ni..pastu dgr2 dr kwn2 yg da ambek..susah ckit mo dpt A sbjek ni..ala..jgn la..ni jak subjek penyelamat ku ni..yg lain2 aku nda bleh target..so..kena la study bisai2..hehe


24hb 4 2009
3.00pm
SJES2223

CALCULUS 3




subjek paling aku gerun ni..aku masuk kelas just tulis nota jak.. xphm pon..da la xpaham..balik bukan nya mo study..adudui...hebat sungguh perangai ku..kelas 2 jam yg sungguh boring..huhu..mo dkt2 test baru klm kbut..sbjek ni xsusah..rasa nya paling senang antara semua calculus..tp aku agak lemah dlm melihat objek 3D..so mmg pyh la bg aku..kena study berabis ni..n dia deal ngn formula jak..so kena hafal formula la..pastu gnti itu ngn ini..then ganti ini ngn itu..adui..paning juak..hehehe...





25hb 4 2009
11.30am
PDET4101
KEPIMPINAN DIRI & ORGANISASI



s
ubjek ni aku x cover langsung lg.. tgk pun x..aku bingung coz ada 2 lecturer yg mengajar aku.. xtau nota sapa yg aku kena baca..
da la byk..
aduh lina..lek ko jo.. hehe..aku xbleh tangguh2 lg ni.. kena start cepat.. target A utk paper ni.. harap2 la.. amin..



2hb 5 2009
3.00pm
SJES2250

PROBABILITY AND STATISTICS



yg ni aku syukur sgt sebab ada gap seminggu baru tiba hari nya..bleh la aku rilek2 tuk paper ni tym study week..pas abes suma paper lain baru aku stat bukak dia.. subjek paling aku suka antara semua..aku xtau la napa aku suka benda2 kebarangkalian ngn statistik ni..nak kata terror..nda plak penah dpt mrkah penuh..tp aku minat la..mmg syok subjek ni..hihi..thanks prof hadi coz ambik berat ngn student mu ini..


ok..itu jak subjek aku tuk sem ni.. nampak mcm nda byk.. tp suma subjek dsyt2.. nda pa la.. akan aku gempur semua nya.. hehe.. doa kan aku ya...


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP