Monday, April 06, 2009

::perlukah aku ceraikan dia??

aku sungguh kecewa..
dia sungguh mengada2..
benci nyaaaa....
tmbah2 skrg ni..
dia tau aku free..
makin naek lemak plak dia..
aku syg kan dia..
aku mmg suka dia..
tp tolong la jgn buat perangai time aku nak exam ni..
rasa nak membunuh jer..
tp takut plak aku mati sekali..
yala..
kami sehidup semati..
sehati sejiwa..
adush..
tp aku geram plak ngn dia ni..
dia buat aku jd malas..
tolong la..
aku nak exam ni..
kalo ko syg aku..
n mahu aku syg ko..
tolong laaaa..
MATA KU SYG..
jgn la asik mo tidur jak..
ko tgk aku da makin gemuk da ni..
teda org mau nanti..
aku jugak yg susah..
aish...
dan yg paling aku x suka
pasal ko mata ku..
time aku nak start study..
d ctu la jugak ko mula buat perangai ko tu..
layu2 menyuruh aku tdur..
tau ka aku belum study lg tuk exam ni???
kalo aku dpt result exam teruk..
ko jugak yg nda mo tgk..
ko jugak yg mntak d gosok2 ala2 nda pecaya..
ko jugak yg mengeluarkan air mata..
kunun2 sedih..
tp napa syg ku??
napa ko sentiasa mengantuk kalo
aku baru mo bejihad..
ish ish ish..
macam mana la aku mo melayan karenah mu ni..
nda telayan uda aku..
kalo aku mo bgun sda..
mesti ko ckp..
kejap lg..
hujan tu..siuk tdur..
ada ka patut..
siapa ajar ko jd jht ni..
ha? ha? ha?
ko ubah la perangai mu ar..
kalo nda..
aku nda c pakai ko spek..
biar ko rabun2 sana..
ndak la ko meninguk c ronaldo yg ensem tu..
baru tau!!
mo kau??
nda mau?
na..maka nya..
bantu aku study math ni..
then aku bg ko tgk match MU nanti..
cnfirm ada ronaldo ksyngn mu tu..
kalo nda mo juak..
aku nda sda bg ko tgk benda paling ko suka lately..
na..takut la tu..
aku tau apa ko suka tgk..
feelhoney kan..
na..kalo ko nda mo tlg aku study..
mmg aku delete suma video2 feelhoney tu..
biar ko rsa oren..
ngn aku termasuk sekali..
wakakakaka...


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP