Friday, May 01, 2009

idaman ku..

kereta?
aku xsuka sgt sebenarnya..
tp tetap ada kereta idaman..
keinginan mesti la ada kan..


estima?? cantik dan besar..hoho

napa aku suka keta ni??
entah la..
mungkin selesa kot..
biarpun mcm xsesuai tuk aweks kunun comei cam aku ni..
tp aku pk tuk family aku..
family aku family besar oooo..
kalo abg2 aku balik..
keta besa2 memang xmuat la tuk kami ronda2 sndakan tu..
sian kakak aku..
salu xdpt ikut..
so..baek aku beli keta besar camni..boleh la semua d sumbat masuk..
hekhekhek..
xyahlah konvoi 2 keta lg...
save minyak n tenaga..
huhu..


cantek kan..ada nilai estetika tertentu ni..hahaha

#sempat lg aku tulis post ni smbil wat past year question prob n stat..
#esok last paper..doakan aku ek..huhu


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP