Saturday, April 25, 2009

tag? exam? tag? exam? huahaha

Yuhuu..

Aku baru teringat..Aina ada tag aku hari tu..skrg aku free..rasa rajin plak nak buat..

Saja release tension..release tension ka? Soalan dia mcm solan exam jak ni..Berapa markah ni aina?

Ada jam kredit x? effect pointer ka ni? Hahaha..

Demi mu sahabat ku yang cantek..aku buat la jugak..


Satu : Apakah yang sedang anda lakukan ?

jawab tag ni..sambil YM ngn c Man..td aku kemas2 buku..pack in la konon2..eh..

dia tanya pasal td ka?

Aduh..kuar tajuk..


Dua : Apakah yang bermain di fikiran anda ?

Bila la aku mo stat study tuk paper probability ni..n aku xsabar2 mo balik..


Tiga : Siapakah yang sedang anda bercakap?

Becakap xla..tp besembang dlm YM ya..sapa? c man la..berapa

kali mo gtau da..


Empat : Siapakah yang ada kedua dalam activ5 anda ?

Aku guna xpax U..yg kedua c syada..yg first kawan aku budak 5th..jamilah aka Jamie..huhu..


Lima : Apakah yang sedang anda pakai ?

Pakai? Maksud? Baju ka? Oo..baju merah MEM..hehe..


Enam : Apakah yang anda lakukan sebaik saja bangun tidur ?

Lipat selimut..susun2 bantal pastu duduk jap b4 begerak k toilet..huhu..


Tujuh : Siapakah lelaki yang selalu bersayang

sayang bersama anda ?

Matt fh kot..gelaran2 besa jak..teda makna lain..dia ni mmg..ada2 jak panggilan dia tuk aku..jida la..n yg terbaru ta~..huahaha..tp aku xkesah..kami apy2 jak..spoting gtu..


Lapan : Apakah Coklat Kegemaran Anda ?

Cloud 9..mmg sodap..rasa la..


Sembilan : Aktor Paling HOT yang tidak anda Gemari

Suma actor aku x suka..xbeminat..poyo..rela aku minat wapi n madie..hoho..


ha..ni la actor2 yg aku minati..yg tgh tu pelakon tmbahan ya..hehe..sedap nya roti mu parhan..mintak..haha


Sepuluh : Orang yang paling LAST anda bersama ?

Last? Bila? Ari ni? belum tau lg..coz time aku tulis n3 ni..baru kul 10.40pm..plan mo kuar lg pasni..so aku pun xsure spa org last aku bersama..mungkin ka

anda?? hehe..

#note 1: aku sgt geram..byk gmbar aku upload..tp susunan xmantop..benci2..
#note 2: gambar 2 terakhir ni jak ok..bikin panas eh..
#note 3: aku buat ni saja tuk buang masa..dont want 2 tag anybody..huhu

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP