Monday, April 27, 2009

THIS IS AN ORDER!!

kenapa kah?
apakah yg berlaku?
smpai jadi order2 macam ni..
huwaaa...
aku sedih...
aku sudah plan dgn penuh mantop mo balik lambat..
pa maksud lambat d cni??
ya la..
aku kan abes paper 2hb..
so plan mo la balik 5hb..
memandangkan sahabat aku c syada tu balik lambat juak..
teman kan la dia kan..
sian dia..
sambil2 tu bleh la..
aku pinjam external hard disk sue..
tgk2 cita korea..
pinjam2 la novel member2..
baca2..
tapi...

aku telah menerima mesej..
dr abg aku..
yg mengatakan dia ingin menjemput ku pada 3hb petang(pergh..skema)..
aduh..
sungguh kelam kabut..
mo kata nda mau..
aku ni bukan adik yg suka melawan..
dia ckp gtu..
aku ikut jak..
betull..aku bukan adik yg suka mempersoalkan..
kalo abg2 o kakak2 ku sudah cukup baek ingin mmbantu..
ikut jak la kan..
nama nya jugak adik..
smpai c syada n wani kata aku adik manja..
setiap sem balik awal..
xbleh bedikari langsung..
hehe..apa la kaitan..
hahaha
dah aku adik kesayangan..
mo buat camana kan..
redha jak la..
huhu..

maka...
plan mo makan2 ngn sue,wani n syada
pada 5hb d slow rock..
terpaksa d awal kan..
pada 2hb..
kami setiap hujung sem mmg akan makan2 gni..
besa wapi, bespren aku tu akn join skali..
tp tidak kali ni la nmpak nya..
nasib baek aku belum ajak lg..hihi..
kalo nda mesti dia kempunan..
haha..
xdpt jugak mo makan2 ngn best buddy aku c din..
sebab dia ada rekoding tuk feelhoney malam tu..
o ya..c anip pun..
alaaa..
dia kata mo blnja aku pas abes exam..
aish..
xpa..
ku tagih sem depan..
jaga la..
biar ko duduk 5th sana..
ku carik jugak..hehe..kunun la..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP