Saturday, April 18, 2009

~hari ini dalam sejarah..hoho~

hari ni aku gay..
ceh..gay aka happy ya..
jgn salah paham..
hoho..
rujuk tajuk d atas..
mmg hari ni begitu besejarah...
why?
sebab aku xpenah2 mghabiskan masa 1 hari suntuk study kat library..
dgn penuh concentrate plak tu..
dr 9 pg till 5ptg..
huhu..
rehat sbntr solat kat KPS..
syok jugak la..
study dgn penuh smgt plak tu..
sampai time mo balik tu aku rasa mcm mo muntah ijau jak..
sebab terlalu byk baca..
selama ni aku dgr jak org ckp mo muntah sbb berabis study..
hari ni aku da rasa da feeling tu..
even letih pun aku nda boleh tidur jugak..
huwaaaa...

malam plak konon2 mo study KDO..
tp xjadik coz mr elti da ajak pg pjumpaan drama..
pejumpaan terakhir tuk sem ni..
best gila sesi post mortem..
dgn semua budak2 drama yg spoting..
xkira la ustaz ka..
ustazah ka..
semua enjoy..
yala..pejumpaan terakhir kan..
konon2 mo buat stgh jam..
jd 1 jam lebih..
pukul 12 jugak baru habis..
syok sembang kan..
sesi luahan perasaan..
best la ngn dpt member2 drama yg spoting..

waa..over juak c lina tu..

serius wei..


pas persembahan tuk haiki hari tu..
hantu usop..huahaha..masa jamuan drama hari tu..syok oo..enjoy!!


ni trip drama k genting..hoho.. ni drama arahan petama aku..huahaha

ni masa sesi latihan drama..siuk2..

ni drama sesi 0708..kenangan terindah..
eh..perlukah gambar ni..
huahaha

hoho..mcm nda mo brenti upload gambar plak..
byk dlm folder aku ni..
hoho..
ok la..
mo tdur..
bsok mo k library..
ok bah kalau kau!!
lek ko jo..
sabar kau geng..
hhaahahah..
teda2 bah..
:')




0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP