Monday, April 12, 2010

untitled

assalamualaikum..

alhamdulillah..
tepat kul 2.30 ptg td..
berakhir sda segala bentuk test untuk semester ni..
fuh...study week pun ada test..
tp syukur ya rabb..
dapat jugak ku jwb dgn baek..

pasni aku akan fokus tuk final exam lak..
hope aku d beri kesihatan yg baek tuk melalui peperiksaan semester 6 ni..
ada 2 semester lg aku d cni..insyaAllah..

tp ntah la..
rasa nya..semester ni aku paling cuak..
banyak sangat subjek kot..
xpenah final aku rasa begini sadis..
dgn waktu penstudian tidak mencukupi..
mcm mana mo cukup..
asik fb jak..haha..
skrg aku da kwl da..
hanya bukak fb bila da abis target study aku tuk fasa tersebut..
biasa nya ada 2 fasa penstudian...
pagi n malam..
so..kdg2 jak aku muncul d fb tu..
kunun la..
kui3..

kepada yg sudi jenguk blog aku ni..
doakan aku berjaya ya..
risau plak..
ntah apa nasib pointer aku sem ni..
huhu..
usaha+doa+tawakal..

##sangat2 ingin menjadi org baek..sedar aku hanya perempuan biasa..;(

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP