Wednesday, April 14, 2010

study+novel online = study week

assalamualaikum..
minggu ulangkaji da tiba..
da 2 ari da pun..
tp aku...
sambil2 study tu..
seeemmmmpaaattt lg menerawang(ada ka pktaan ne) d dunia siber(betulkah ayat ne?)
mencari blog2 yg menawarkan(dushh..xtau mo guna pkataan apa daa..) novel2 yg syok untuk d baca...
entahlah..time study week jak begini la perangai..
ada jak aktiviti pelik2 yg 'sik kalak d polah oghang' time minggu belajar ni aku aplikasikan..
haha..

dan..jika anda perasan..
d sebelah kiri blog ini..
aku da letakkan link2 blog tuk ke novel2 online
yg menarik bg aku..
try la..boleh gak layan jiwang depan lappy..
hehe..
ada banyak lg sebenarnya..
tp malas nk letak semua..
yg ada tu pun yg terbaek d hati ku..
hoho..
tp kalo nak lagi..
terus jer klik kt link mereka punya tu..
bagi yg ada penyakit suka baca novel cam aku..
gerenti puas..
hihi..

ok la..out dulu..
cekik daud ya link2 yg sy bg tu..huhu ;)

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP