Monday, April 19, 2010

jangan ganggu~!!


amaran: entry buang masa+jiwangsss...

sangat bengang bila d ganggu oleh makhluk yg x reti bahasa..
xcukup msg..die kol plak..
da org xbalas msg tu..paham2 jer la yg org xnak layan..
ni masih gak xtahu malu nak kol2 smpai naek boring aku dengar ringtone aku tu berlagu riang..
last2..aku off hp..nak wat caner..nak block pemanggil tu xley..
hp murah yg aku miliki ini xde function tuk block org..
atau mungkin aku yg xtau kt mane nk cari benda tu..
huhu..

bile on hp balik..
ade 9 missed calls..
ish2..betul2 xreti bahasa la..
da org off pun dia still call lagi..
tuk malam ni selamat la..
sok ntah mcm mana la nasib aku..
abaikan jer la ek..

aku bukan nak menyombong ke hape ke..
bajet cantek ke..bajet ramai peminat ke..
xde makne nyer suma tu...
aku xsuka d ganggu ley panggilan n msg2 xbermakna mcm tu..

yes..im single..tp tu xbemaksud aku desperate da nak couple ya..
aku belum besedia tuk komitmen itu..
dan rasa nya xkan besedia utk jgka masa skrg ni..
sebab tu asik gurau2 ngn mak suh carikan calon..
sebab aku xsuka becinta selepas melalui kekecewaan ari tu*dont want to talk much bout dis*
bagi aku cinta merimaskan..
rindu pd yg x halal bg kita?? huhu..xperlu kot..
walaupun xd nafikan rasa minat pd seseorang tu ada..
tp utk k hubungan yg lebih serius..
rasa nya xmo kot..

kenapa? bukan xpercaya lelaki..
tp xpecaya dri sendiri..

1. xpecaya boleh bg komitmen sepenuhnya kt c dia..

2. xpecaya bley ikut suma pa yg dia nak..

3. xpecaya bley puaskan ati dia 100%

4. xpecaya bley jd yg terbaek tuk dia..

sebab tu aku kena baiki diri sendiri dulu..then baru cari sebelah hati ini..yg entah d mana2 berada2..

aku percaya..bila sampai jodoh aku..
tanpa paksaan tanpa alasan..
aku pasti terus menerima dia..
aku berpegang pada qada dan qadar Allah..
bukan putus asa ya..tidak sekali2..
tp keinginan k arah itu belum sepenuh nya ada d hati ini..

p/s: bukan jual mahal..aku sedar jugak sepa aku..hanya seorang yg besa2 sahaja..sebab itu xmo terburu2..bukan mencari yg sempurna..tp ingin memperbaiki diri agar dpt melengkapkan kekurangan c dia nnti..




0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP