Friday, April 16, 2010

nak balik...............~!!!

assalamualaikum..

hari ni xmo da entry sedih2..
mood da ok..
bila mak kol td..
cayang mak..;)
patut la rasa xtenang..
rupanya mak sakit..sakit gigi..
cian mak...xpenah2 sakit gigi..
gigi mak sangat cantik..
bersih tersusun..
mak xminum air sejuk n makan benda2 keras..
sebab mak jaga gigi..
tp tu la...bila da xda jodoh kan..
akhir nya gigi kesayangan mak minta lepas gak..hihi..
n 23hb ni if tekanan darah mak ok...
gigi tu akan d cabot keluar..
bagus..jgn nak susah kan mak aku yer wahai cik gigi..
huhu..

happy sangat2 ari ni bila xputus2 panggilan datang dr rumah..
pas mak kol..
kakak lak kol..
lama giler sembang..
abis kedit kot baru brenti..hehe..
suka jer buat aku gelak kt cni ek..
tau jer adik ko yg bajet comel ni tgh down giler2..

pas kakak kol..
anak buah lak kol..hihi..
dia gtau dia dpt matrik labuan..
tuk course perakauan..
aku lak yg excited giler..
yer la..aku xmerasa nak g matrik..
walaupun result aku time spm dulu lebih dr layak kot..
tp xisi borang matrik..bijak kan..haha..
aku tumpang bahagia n bangga bila dia dpt g matrik..huhu..
syukur ya Rabb...
alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..

tp aku dpt berita sedih..
my pinggu hilang..
da ayam kejar my pinggu ni time mak kuarkan dr reban..
da lama kot my pinggu n my pipi ni xkuar reban..
tu yg kena kejar ngan ayam jantan versi ayam kampung..
x ke gedabak punya saiz banding ngan my ayam katik ni..
adei..mcm ada petanda jak tau my pinggu kesayangan da hilang...
sedih..

hope my pinggu hidup lagi..
n xkena buat lauk oleh biawak2 kampung..
sama ada versi binatang atau manusia..
uish..jahat la ko lina..huhu..

p/s: rumah da meriah..family2 dr jauh n dekat da kumpul kt umah..sok seekor kerbau kan d tumbangkan tuk my anif..insyaAllah..selamat ya~


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP