Sunday, April 04, 2010

hati ku d robek pilu...

assalamualaikum..

hatiku d robek pilu..
kenapa?
sebab Man United kalah..
aduduh..
ngn chelsea plak tu..
punya sadis..bikin panas ne..
yg xpuas ati..terang2 ofside..
tp refree bley ignore..cis cis durjana sungguh..
nasib baek aku duduk malaysia..
bahang kemarahan fan MU tu hanya 20% je kot..
kt sana da memanas gila da fan mu..huhu..

aku pun xtau napa aku bley emo..
mcm xpenah mu kalah..
baru2 ni mu kalah gak ngn munchen..
tp aku rilek ja..
entahlah..penangan EPL kot..
hoho..

aku heran gak..
napa la aku xjadi cam sesetengah org..
minat mu..tp xda prasaan even mu menang or kalah..

aku ne..tiap kali mesti sentap..
nasib baek mak aku faham..
dan dia tahu napa anak dia jd mcm ne..
suma pasal adik bradik lelaki aku yg 5org tu la..
dulu aku xsuka bola..
bley jd suka bila d pksa temankan mereka tgk bola tgh2 malam..
siap suruh jd tukang kejut lg tu..
c kahar la ni..
aishh..
apa? apa? ko ndak mengaku?
ne..sapa pulak yg suruh kasih bgn tgk match liverpool tu..
bukan ko ka?
jgn buat2 ndak ingat ar..
penat ku kasih bangun(dgn prsaan bedebar sbb takut ko marah kena kacau time tdur..yalah..abg paling ganas kan..hoho)
tp bley plak ko tdur dpn tv tu..
dkt2 mo abis sda baru ko bngun..
tpksa la aku bg repot dgn kau ne..
n smpai skrg aku da xbley d pisahkan ngn bola..
tp nasib baek aku xsuka liverpool ko tu..
haha..(heran jgk..padahal ramai yg ensem d liverpool tu)
hoho~
penangan jd adik pompuan paling kecik..
tp..really miss dat moment..
suma pakat2 kenakan aku..
ramai2 plak tu..
huhu..rindu la pulak..
yaii..
sda la..
malas mo cita sal bola..
bikin bengang jak..
eee..mu ni kan..bikin panas..huhu..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP