Tuesday, May 05, 2009

.::malam penentu RED DEVIL::.


pagi ni..
separuh akhir kedua liga juara2 eropah
ARSENAL VS MANCHESTER UNITED
d stadium Emirates
stadium arsenal tu..
hari tu Man U menang 1-0 jak d old trafford
peluang kat emirates ni agak tipis memandang ARSENAL memburu cup pertama musim ni..
EPL??
agak sukar tuk mereka..
kalau bukan Man U pun yang menang EPL..
2 kelab gergasi England Chelsea n Liverpool yg akan ambik cup tu..


aku sebenarnya still wondering..
mo tgk ka match pagi ni atau x..
malas ku eh..
kalau aku tgk jak..
mesti aku kecewa tu..
baek tunggu member2 kolej 13 bgtau result..
ada jugak informer setia ku..(ma kasih)
xyah la aku susah2 xtido malam ni..eh pagi..
tp..
aku da lama xtgk bola..
rindu la plak..
pa lg match MU..
mesti aku tgk sorang2 la tu kan..
xpalah..
lg best..
hihi..
harap2 MU menang..
glory glory 4 united..

*malas mo letak pic arsenal cni..aku da cari kt google image tp xda hati mo add here..
*arsenal kelab paling ku x suka d liga inggeris..teruk2 liverpool..teruk lg arsenal..
*opss..im sorry..
*salam ukhuwah tuk semua peminat Arsenal..hoho..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP