Friday, May 01, 2009

seram sejuk..


aduh..
esok..2/5/09..
hari yg aku tunggu2 pun tiba..
last paper utk sem ni..
seksa nya menunggu seminggu tuk paper akhir ni..
tp hari ni aku rasa blur plak..
blank..
aku study tp xda mood..
petang ni juz dpt buat 1 set solan past year..
1 set lagi aku juz tgk2 jak..
aku takut bah..
takut sgt plak tu..
kata anip buat apa mo takut..
kertas betulis jak pun..
tp xbleh jugak ku kawal hati ni dr perasaan seram..
byk jugak solan past year yg aku xleh jwb..
terutama yg suruh show..
pastu makin jawab makin keliru plak ngn rumus..
tp alhamdulillah..
ada jugak yg aku makin phm dn expert..
aku risau jak solan kuar lain drpd yg lain..
tekejut monyet nanti aku..
prof hadi..
pliss..jgn la bg soalan susah..
malam ni aku akan buat satu set lg solan past year yg prof hadi buat..
sesi 0708 sem 2..
harap2 pattern dia lebih kurang sama..
tp kata prof hadi hari tu..
solan sem ni akan lebih susah..
huwaa..
tatttoooottt nyeeerr...
doakan aku ya kwn2..



meja ku da macam tongkang pecah..atoi la jugak!!

#aku blom pack in lg..mcm xsempat..ahad la ku pack in bah..ptng juak baru abg along dtg ambik..
#rasa berat hati pulak mo tinggalkan kolej n kwn2..hehe..nasib baik dpt dok kolej sem dpn..
alhamdulillah..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP