Sunday, May 03, 2009

::segala nya berakhir::

mm..
pagi ni baru rasa mo post new en3..
pas release tension 1 malam..
hehe..
semalam 2hb..last paper 4 dis sem..
quite difficult..so disappointed lorr..
coz i've focussed on dis subject in about a week laa...
but..stil can't answer all de question..
bad ha..
i think so..
all i can do now is tawakal..
i hope everything will be fine..
huhuhu..
balik tu agak stress jugak la..
kecewa jugak kan...tp xpalah..
rancgn tetap d terus kan...
apa dia?
huhu..
cnfirm la makan2 d slow rock..
memandangkan semalam bsday kwn kitorang..
c lity..
so kami celebrate sekali la..
8.45 da tunggu kt foyer..
mo gerak sama2 la..
tp bsday boy agak lmbat smpai..
n cun cun also..
ish2..
tido ke hape..
smbil2 tu call la matt fh..
tanya dia kt mana..
sda gerak ka belum...
tp tiba2 tekejut..
apa???
keta teda???
adoi...
time tu da 9.15 da..
camana ni..??
aku tgk elti..
yes..penyelamat!!
aku pon bertanya pada dia kalo2 dia ada kenal sepa2 ada keta..
1st tu dia kata teda..
aku da kecewa..
aduh..
camana ni...
otak ligat bepikir..
mo pinjam keta sepa ni??
tulun..tulun..
tiba-tiba....

"napa jugak? sepa mo pakai??" kata c lity..
"feelhoney..camana?? ada ka??" aku ckp..smbil hold on ngan matt..
"feelhoney??" tanya c lity lg..
"ya..dorang ada rekoding malam ni..tp teda keta" aku ckp..smbil buat muka merayu..hehe..
"oo..oh..jap..jap.." smbil dia cuba mendail seseorang..Alhamdulillah..dpt gak keta..
ma kasih lity...
n aku suruh matt cepat2 suh anip dtg coz da lewat gilak time tu..aish...
pas settle ngn urusan keta..
kami pun gerak k slow rock..
kami tu sepa???
kami la 8 orng istri2 lity mlm tu...
sandra,wani,aku,azrie,umai,sue,syada n nadhrah..
mmg gila2 la semalam...
tau la..elti kan..
pacah perut d buat nya..
aku yg tgh mnum pun hampir2 tersembur...
kunun mo kc pacah telur d kpla nya..
bak kata kimo la...
tp xjd..
sebab dia ada meeting...
sian pulak dia...
hehe..
pas mkn2...
pelbagai aktiviti gila+syok sendiri kami jalankan..
ceh..skema..
antara nya..
mm..tgk la sndiri...

kenapa kah mereka ni??

adoi...c lity plak...

d jalan pun jadi...



uina..sbr kamu geng..ada keta d depan tu..


aweks kk8 yg comel2 belaka..

uish..ada apa tu d sana? serang!!

9 bulan tgh ngamok..sabar2...heheh


ni gmbar last semalam..huhu

#aish..IE7 ni mmg hancor la..sbr jak aku..dr td aku tulis en3 ni..baru skrg boleh pos..bidak eh!!

#mozilla aku ada masalah..spa tau hal2 gni..terangkan la pada beta...

@nota tgn: slow rock cafe tu d 10th college

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP