Wednesday, May 06, 2009

~kesah centa ku~

seperti yg ku janji kan..
hari ni aku kan cita sal napa aku suka feelhoney..
ni sebagai nota peringatan tuk aku sendiri..
aku nasihat kan korang xpayah la baca..

ni cerita aku ni..
xda kena mengena ngan korang..
malas pulak kalau makhluk 123try tu sngaja cari hal ngan aku lg..
aku xsuruh ko baca ya..

bleh blah dr blog aku..
berambus!!

eh..emosi plak..
im sorry..

aku stat kenal feelhoney
time 2nd sem..1st year..

bukan kenal..tp juz tahu ada nya feelhoney..
2 pun dr sahabat aku..
hanzsensei..
dia cita kt aku..

dorang dpt masuk final marhaban d Astro..
tp dorang xmenang..
yg menang member2 hanzsensei ni jugak..

kump nakriz..
dr sandakan..

salah sorang ahli dia satu batch ngn aku..
tp budak PQ la..hehe..
eh..kuar tajuk..nakriz la pulak d cita..

pastu aku masuk FS hanzsensei n vitamin B..

add mereka sebagai kawan..
huhu..baru la aku tau sepa2 budak FH ni..
tp time tu aku baru kenal bie fh jak..
yg lain xkenal lg..

n xambik pusing pun sal dorang..
hehe..
pastu akhir sem 2 1st year aku da kenal2 ngn matt fh..
tp xperasan lg yg dia ni ahli feelhoney..
time cuti tu baru perasan..
huhu..jahat ku ni..
mmg aku xpeduli langsung la ngan feelhoney d kala itu..
aku ckp..ala..dorang ni kump besa2 jak..hehe..


yg lagi sadis..

time feelhoney d jemput tuk buat persembahan d 8th kolej..
1st sem 0809,time ni aku tahun 2..
sempena smbutan hari raya..
aku kenal bie ngn matt jak..
kimo kenal2 gtu jak..
dia agak pendiam n xsuka senyum..

tu la xberani tegur..hehe..
masa dgr dorang nyanyi tu..

mm.boleh la..aku ckp..
sebab napa?
aku xfokus pun..
aku xanggap pun dorang ni 1 kump yg baik..

aku tgk pun sebab ada kawan aku..
aku sebok ambik lauk time tu..
tetapi...
bila dorang nyanyi lagu ku berlari..

perrrggghh!!
aku yg tgh siap2 ambik makanan time tu..

terus tecengang..
waduh2..
sedap bangat sora mereka..
aku tgk xkelip2..kunun la..
hehe..
pastu ambik gmbar dorang ckit..

suka la susunan dorang kt cni..
anip,bie,kimo,matt n ameen..
dan..
meja feelhoney time tu..
kat sebelah meja kitorang jak..
tp macam aku ckp td la..
aku xambik pusing pun hal tu..
hehe..

biarkan mereka ngn dunia mereka..
maksudnya d cni..
aku belum merasai aura mereka time tu..
hehe..

pastu..

masa d starbux..
aku tgh sebok2 mo kirim kan makanan tuk c wapi melalui c madie..
c bie fh tu suruh aku ambik gambar feelhoney..
aku ambik jak la..
tanpa mempedulikan c anip,amin n kimo masa tu..
macam xwujud pulak dorang..
kesian eh..

baru2 ni..time tgk2 balik gmbar dorang..
baru becakap ngn diri sndiri..
rupa nya dr dulu aku jd jurugambar xbetauliah dorang ni..
tp bleh plak aku xperasan..
sepa la dorang mo d perasan kan..
time tu la..mcm aku ckp td..belum ada aura..
hehe..


jd bila kunun aku dpt aura tu??
huhu..cnfirm la time p kg baru..
wah..mmg sedap la dorang nyanyi..
d mula kan ngn selawat dr ameen..
waa..
soranya..
memukau..
tgh berat2 angkat bunga telur pun
aku boleh tetoleh2 cari sepa la punya sora yg mantop tu..
mmg sedap eh..

time ni..aku minat c anip..
saja2 jak sebenarnya..
main2 dgn c asbi d FS..
aku belum dgr sora dia lg..
bila part anip nyanyi tuk lagu mencari pasangan..
aku terus terpegun..(ceh..)
lunak nya sora dia..
time dgr lagu kedamaian tu lagi la...
terbuai aku..(ceh lagi sekali..)
sora kimo plak??
of course la mantop..
sora dia..mm..camana mo ckp ar..
cool,soft..begitu la..
selama aku kejar feelhoney..
sora c kimo ni la yg selalu buat aku menjeling2 ngan sandra..
ada aura tersediri..perrgghh!!
kalau sora asbi n matt xpyh d ulas lg la..
mmg sedap..dr awal aku dgr dorang nyanyi..
mksud aku time smbtn raya tu..
aku mmg da tetarik da..
yg nyata..
semua mereka ni ada tone n kelunakan sora yg tersendiri..
feelhoney is unique..

sejak dr kg baru ni la
aku mendapat aura mereka
pastu k mana2 show mereka pun
aku ikut
kalau d um la..
aku suka join show dorang
bleh release tension
sebab dorang ni..
aish...biarlah rasia..hehe
perkembangan mereka?
semua aku tau..
hehe..
kadang2 aku lg tau dr ahli FH sendiri..
hahahahha...
ma kasih la pada FH..
sebab layan aku n sandra ngn baik setiap kali kami join show..
ada makanan khas tuk mereka..kami pun d panggil join sekali..
sungguh terharu..hihi
ha..begitu la kisahnya napa aku minat fh..
yg paling utama..
sebab dorang kawan2 aku..
support member2 gtu..
hihi
ok..the end~

#mesti korang menyesal pas baca kan..na..aku da warning awal2 da td..sepa suruh degil..=p

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP