Tuesday, August 18, 2009

::terima kasih sahabat::

emm..
aku sebenarnya ngah wat assignment statistik pendidikan ni..
lebih kurang cam pentaksiran gak tp lebih teperinci la..
smbil2 wat tu sempat gak rewang2 d blog kawan2..
n of kos la layan FB..uhu..addicted ka?? tidddaaakkk..hehe
time aku jenguk blog sahabat aku sorang ni..
madie aka ros aka wos
aku teringat yg dia ada bg aku award..
award kretif metif gtu..
ntah d mana la kretifnya aku ni
tp ok la coz dia mengiktiraf aku jugak
terharu la aku neh..
hehe..

so..
tanpa mengikuti syarat2 yang di beri..
aku letak jak award yg comei itu d cni..
skema pulak kalo mo ikut syarat nya satu satu kan
boring nanti orang
asik2 itu jak..
so..
tadaaaaaaaaaaaaaa...




ni la award encik madie bagi..
cantek kan..
weeellll..
u know him..hehe..

bahagian aktif tu aku setuju la..
biarpun jarang2 uda update blog..
sebab aktif sgt kan..
haha..
pa2 pun..
thanks encik madie..
ni link nya..
http://madie0286.blogspot.com
sila2 la jenguk ya..
comei blog dia ni..
uhu~

ni award nda kretip dr ku utk ko encik madie..;)

haha..ni la yg tebaek aku ley wat..
sowie..
nmpak sgt nda kretip kan..oho~

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP