Saturday, August 01, 2009

belum settle..

1. mungkin aku jenis orang yang xsuka wat keja last minit..dats y akan jadi tertekan bila keja xjalan..huhu..xsuka la macam ni..fiesta kemerdekaan pun da stat and as MT publisiti aku mmg byk keja..nasib baek dpt ajk2 yg byk membantu..thanks kamoo..

2. KKD hari interaksi permasa still xlulus lagi..susah nya ku rasa mo gerak kalo gni..
yala..kalo kkd xlulus..duit teda la maksud nya..so mknn n hadiah suma susah mo disiapkan..
publisiti pun mo d byr ni..behutang sda sama c jay..adeii..

3. progress tuk program pun aku x tau lg camana..tp da pesan ngan penolong pengarah program c ajis spya buat yg se ekonomi mungkin..hehe..rabu ni wat pejumpaan ngn dorang.harap2 suma ok..

4.1st time jd pengarah..terus projek besar plak tu..kena deal ngn hep suma..duit teda lg..ishh..c elti mmg membunuh aku..pas ni xmo da..nasib baek ada c khairul menolong..thanks jo!!

5. tuk fiesta plak prosedur agak byk..kena bg tgk pengarah dulu flyers n poster suma..pastu baru bleh print..then dptkan cop..baru bleh copy byk2..tp copy kena wat kt tmpt timbalan pengarah..mo jumpa dia lg tu yg masalah..da la kelas xda gap..dugaan neh..sabar2..baru kecik ni lina..

6. study? alhamdulillah..buat masa ni ok..tp asimen belum sentuh lg..aduiii..lab report lak aku pening mo masuk kan data..ni yg aku malas sal lab ni..time buat tu best..bila mo buat report nya....paccahhhh!!! da la tutor nya jahat..kuat marah2..prejudis lg ngan org..adui..blah la kau..ingat ko best ka?? hahaha..

7. nway..thanks kak yana coz byk bg semangat..biarpun baru kenal tp syg tu da ada..huhu..

1 ulasan:

Anonymous

apa yang saya cari, terima kasih

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP