Tuesday, August 04, 2009

akhir nya...

alhamdulillah..
aku da bleh menarik nafas lega sedikit..
biarpun sedikit tp cukup tuk menyegarkan kembali rongga2 aku yg selama ni seakan sempit..hoho..~sesuaikah ayat aku ni ar..
haha..apa2 jak la..

update keja setakat ni::

*kkd da lulus..esok malam wat pejumpaan ngn suma MT hari interaksi permasa

*poster n flyers merdeka 09 da serah pada pengarah tuk d semak ley penyelia n then d cop ley ming tat..hoho~ harap xda yg salah da..sian ajk2 aku n aku sekali yg letih mengedit bnda yg bukan expert..haha~

*tutorial pengantar kombinatorik da siap 50%..30% x reti wat..20% akan d semak semula..

*lab report lak da siap 70%..tunggu hasil jumaat ni tuk habiskan yg 30% lg..

*serunding inspektor kahar mintak aka abg aku x d temui lg lokasi pembelian nya d mana d sekitar kl ni..so sepa2 ada idea sila tinggalkan komen ya..

*test esok aku rasa bleh jwb dlm 90%..10% xtahu la k mana menghilang..

*FORTRAN?? aku x study lg sampai skrg..

*x carik lg solan past year tuk subjek aku sem ni..maybe sbtu ni kot..kalo rajin..hoho~~

nota tangan:
##thanks tuk suma MT n ajk under aku..xkira la tuk fiesta o permasa,,krjasama korang amat d hargai..syg kamoo!!

##antibodi aku da xbleh nak betahan selepas 3 minggu xrehat..rasa nya kebarangkalian demam 70%..tp da mkn ubt..harap2 xmelarat..byk keja lg ni..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP