Friday, August 14, 2009

aku bicara

assalamualaikum..

petang yg tenang..tgh ujan d luar tu..
n aku baru pas basuh baju..
kena kumpul suma kain yg perlu d basuh..
coz mo cuti..
rumate ku uda balik..
2 2 pun org kl..senang jak mo balik..
c syada pun sda balek..
adei..
rasa besalah ngn dia ni..
aku sgt2 sebuk d minggu2 terakhir ni..
teda masa sda mo lepak2 ngn dia..
p mkn jak kami sama2..
besa pas mkn lepak2 dulu..
tp seminggu ni pas mkn jak terus balik bilik..
sgt sebuk oo..
sorry ya syada..ko tau jugak kan..
aku kena handle permasa..
pastu merdeka 09 plak org asik komplen2 keja kita as publisiti..
sorry cik pengarah..
sy bukan ketua yg baek..
da try yg terbaek..but still hampeh..
sorry banget!!
n sgt2 beterima kasih ngn suma ajk publisiti..
pas cuti ni kita kasih gegar lagi kolej 8..

mmm..
dugaan jd pengarah permasa lak..
suma aku kena wat..
dr surat menyurat smpai kewangan..
so bleh d katakan
pengarah+setiausaha+bendahari
nasib baek pilih timbalan yg rapat ngn hep..
biarpun ttp lambat coz hep bz ngn feskum
tp kerajinannya naik hep tu perlu d puji..
thanks ya..
sori gak kalo aku byk menyusahkan..

esok da interaksi n ngam2 ari ni baru lulus suma..
i meant yg PO tu..syukur la..
tinggal tunggu hari kejadian jak ni..
moga2 semua bejalan lancar..
doakan ya kawan2..
ni 1st project yg agak besar gak la..
fenin ana d buat nya
tp cukup byk pengalaman n ilmu yg ku timba..

dalam pada aku sebuk ngn projek..
aku still d hujani pelbagai bentuk dugaan n cobaan personal
smpai aku jd blank n blurr..
smpai ada yg tegur
napa muka nmpak masam jak..
sori ya..
aku x bemaksud
tp kdg2 aku pun xbleh nak sembunyi apa yg ada dlm ati n minda..
aku mintak maaf pada semua..
xkira yg terlibat ngn konflik ni atau tidak..
moga sahabatku d kuatkan semangat menghadapi dugaan neh..


hari tu sempat gak luang kan masa ku yg agak sempit ni tuk p tgk feelhoney perform
lama sgt da nda tgk dorang wat show
n malam tu xmengecewakan
dorang yg terbaek so far
bkn sbb aku minat dorng aku kata dorang terbaek
but u can judge them urself huhu

d cni gak aku nak ucap tahniah
utk syg ku c sandra hehe
sebab da konvo
penuh kelas pun aku tetap berabis meredah lautan manusia tuk cari dia ni
tahniah ya
best nya kau da konvo
cepat ko dtg bilik
aku tunggu ko ni
ngn bubur kacang mu..hehe

n tahniah gak buat kak yana
pun da konvo gak
tp sori xdpt g tgk
coz time kak yana kuar tu
kite ada kelas..
tp xpala..coz mlam tu jumpa jgk kan..
siap g tgk feelhoney sama2..
sori kalo layanan kite teruk..
jgn segan2 dtg jenguk kite kt cni lg..
huhu..

n takziah wat kak ada..
byk kan besabar..
Allah lebih menyayangi nya..
aku sgt sedih ngan kakak senior aku sorang ni
patut nya dia konvo ari ni
tp xjadik..semalam dia kena balik kelantan
coz opah meninggal
da la tahun lepas xdpt konvo sebab kesilapan teknikal pjbt APM
sem ni nk konvo ada dugaan lebih besar lak..
sabar ya kak ada..
napa kak ada tinggal kan makanan banyak2 kt bilek kite..
sape nak makan ni..
kite nak balik umah..huhu~
nway..thanks kak ada..i luv u!!

2 ulasan:

GrEaT gUrL

mekasih lina!!la..k yana la ptot mnta maap kt awk,mne tahu..nyusahkn awk lak..huhu..

is it kak ada yg dtg blik awk tu??ya allah..sediynye dgr cter die..smpaikn slm tkziah akk tuk kak ada..dah le die mcm excited dgr cter k yana knvo~

lynodehearty

ish k yana ni..kite xkesah je..lg suke kalo ramai yg bekunjung..
sori ek..kurang sgt lynn kita tu..

mm..kesian kak ada kan..alfatihah tuk opah kak ada..
dia sedih sgt coz dia yg jaga opah b4 g cni tuk konvo..

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP