Sunday, August 16, 2009

::ALHAMDULILLAH::



assalamualaikum..
petama-tama sekali setinggi2 kesyukuran pada Allah s.w.t pencipta sekalian alam..
terima kasih ya Allah kerana memberi kekuatan
kepada hamba Mu ini menempuh setiap dugaan..
dan terima kasih ya Allah kerana menjadikan setiap perancangan hambaMu yg kerdil ini bejalan lancar dan teratur..



pada sahabat2 yg terlibat menjayakan hari interaksi permasa.. aku nda bleh berhenti dr mengucapkan terima kasih sgt2 terharu dan sgt2 beterima kasih.. biarpun baru 1st time pegang jwtn sebagai pengarah utk projek yg legal n besar ini.. dgn sokongan kamu semua.. aku mmpu mghandle nya.. alhamdulillah..


seperti yg kamu tahu.. bukan cket cabaran utk mejayakan program ni.. dari kkd smpai PO.. suma jd masalah.. pening aku memikir.. dlm kelas pun kepala asik pkir permasa jak..


mlm sebelum hari inrtraxy tu pun aku still risau takut2 bsok nya hujan aku plak teda plan b.. alhamdulillah..pg tu cerah jak.. biarpun program lewat sejam.. besalah..hujung minggu.. cnfirm belum bngun tu.. hehe.. xpa..bila sorang2 dtg.. n lama2 makin ramai.. hepi nya aku.. yahuuuuuiiii!!! hehe


sepanjang program masih juak nda dduk diam.. dr hujung k hujung ku belari.. beteriak sana sni.. skit telinga dorang mendengar.. ma kasih ajis,miza n bing sb da handle program ngn baek.. biarpun on the spot d bincang program tu time mula2 c ajis dtg meeting.. tp suma ok juak.. sebenarnya ada satu game lg.. game usin.. siuk game ni..lg enjoy.. tp nda sempat mo wat.. kesian sda dorang haus n kepanasan.. nda smpai ati ku mo meneruskan..


eh bidak gambar ni..

ma kasih juak mimi.. sb sda handle hadiah tu.. kasih invois ma aku nnti ya.. pada ijan n naim.. thanks 4 de peralatan.. suma cukup..mmg bagus bah kamu..


pada zarul.. mantap keja mu dik.. cukup jua mknn tu.. aku tau ko susah ati.. aku laaaaggiii susah ati.. tu yg kena pastikan suma sda mkn baru ku mengambik mknn.. hehe.. tlg uruskan invois besok ya.. huhu~



n setinggi2 terima kasih pada timbalan ku.. c khairull..
memang respek la ma kau jo..

c jay n azmal publisiti, c kairul isyam pembuat banner,c naz penggantung banner..
n semua ajk yg tolong lekat poster..uish ramai betul ni.. ma kasih byk2 ar.. mantop la kamu..



personally aku mmg sgt puas ati..terharu..hepi..enjoy sanggggaaaattt ngn intraxy kali ni.. penat,muka tebakar,sora hilang tp siuk bangatttttttt!!!! agak kelam kabut juak time mo ambik mknn.. tiba2 PO teda..adoi.. ma kasih paiz n fathi sb p ambik mknn.. ma kasih daus kc pinjam keta.. n ma kasih tuk suma yg terlibat la.. terutama jurugambar profesional boy aka azlie(sda d edit..hehe) aka daniel ezairy.. hoho..


buat sandra the jida.. thanks pok sab sudi dtg.. d layaaaaannn bahhh!! terharu sgt sab dr budak asasi sains um smpai la kakak2 n abg2 tahun 4.. termasuk yg da grad pun sudi meluangkan masa hadir hari intraxy ni..


ma kasih suma.. maaf salah silap n kekurangan spnjang program terutama air yg kurang.. sowiiiiiieeeee...=(



#ada pic yg gua ambik dr album daniel ezairy d facebook..huhu
#pa2 pun..thanks suma!!
#luv u ols!!

2 ulasan:

GrEaT gUrL

amboi lina..iktiraf cmraman professional lgik..hoho~

lynodehearty

sbgai penghargaan coz die bg kite merasa gak amik gmbar guna kamera mahal..mmg best la..huhu~

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP