Wednesday, August 19, 2009

ahlan wa sahlan ya ramadhan..

Assalamualaikum..
insyaAllah..hujung minggu ni..
umat islam akan bertemu lagi dgn bulan yg penuh keberkatan
bulan yang di nanti2 kan setiap tahun..

bulan Ramadhan el-mubarak..

biarpun aku yakin dan pasti aku xbalik beraya..
tp aku tetap x sabar2 menanti ketibaan bulan Ramadhan..
aku xtahu la..tp suasana Ramadhan itu sgt2 berbeza dgn bulan2 lain..

nikmat yang Allah berikan tuk dirasai oleh hamba2Nya..
bulan ni la umat manusia berlumba-lumba membuat amal..
dan aku juga ingin merebut peluang itu..

jika diberi kesempatan olehNya..insyaAllah..




dan d kesempatan ini..
aku ingin memohon ampun dan maaf..

pada semua rakan2..sahabat2 ku..

aku tau aku la ni org paling byk wat salah ngn org sekeliling..

so mintak maaf byk2 ya..
jangan segan tegur aku ni kalo kamu tgk aku dah terlebih d mana2..
kamu la yg ku harap tuk menegur salah silap..

kalo d kampung mak ngn bapak ku bley tegur..

tp kalo jauh2 gni dorang mana nmpak kan..
ehe..


bulan Ramadhan masa kita sebagai student mmg sgt2 singkat..

semoga Allah menguatkan semangat ku dan menjauhkan aku dari sifat malas..
harap2 suma assgment n keja2 siap on time..
moga2 sifat sabar ada dlm diri aku ni..

dan moga2 aku tidak terlalu mengikut nafsu dalam segala hal pun..

mmg suma setan d rantai..

tp nafsu tu tetap ada dlm diri..

tgk kekuatan masing2 la..

sama ada bleh lawan atau tidak..
harap aku dpt lawan..

hiyaaaakkkkk!!!

dengan itu..

salam Ramadhan dari aku buat suma..
moga dapat kutemui Ramadhan kali ini..
amiinnnnn..
selamat beramal...=)

1 ulasan:

Anonymous

perlu memeriksa:)

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP