Saturday, April 23, 2011

update diri~

Assalamualaikum..
tetiba rasa nak post sesuatu kt cni malam ni..
xde keja? xde benda nk study? ada ja sebenarnya..tp malas..haha..
masuk hari ni da dua malam x study..baca2 camtu jer..

hari ni aku da pg bepoya2 kt pwtc..
sempena pesta buku 2011..
fuh..memang banyak duit habis..alit punya pasal..
yg bwk aku p PTS buat pe..mcm xtau aku pantang tgk buku2 kt PTS tu..pasti nk rembat..
sebab tu aku xusha satu kedai..sbb aku takut aku nak beli suma..da la xda duit ni..huhu..
n finally aku beli buku Abdul Latip Talib: khalifah-khalifah Yang Benar


ni bukan lah buku beliau yg latest..buku latest imam2 yg benar x silap tajuk dia..c alit aka c kecik tu yg beli..(c budak kecik yg sudi meneman dan menunjuk jalan k pwtc n angkut buku2 sekali..haha)

tp kesian sungguh c budak kecik..malang nasib nya hari ni..sabar la ya budak kecik..pasti ada hikmahnya tu..kesian betul aku tgk muka mu yg mau menangis tu..xpa doa2 kebaikan dr org yg mendapat kebaikan dr kau..insyaAllah..

emm..lepas tu aku pg galeri ilmu..booth wajib pg sebab penulis kesayangan ku buku dia ada jual sana..sapa lg..hilal asyraf la..hehe..tp aku xbeli buku dia yg Fanzuru Maka Lihatlah-Langit Ilahi 3..sebab buku yg langit ilahi yg my mr.skandal bg pun xabis baca lg..adoilah..langit ilahi dua jak yg sudah khatam..maklumlah betukar2 buku utk d baca..ada 2 lg xabes baca..Khadijah yg k.yana tlg beli tu pun xdan nk baca lg..adoilah..tapi..boleh plak tmbah 2 koleksi dr galeri ilmu td..

1. batu bata kehidupan - hilal aysraf
2. untukmu wanita - zaharuddin abd rahman



emm..tah bila mo baca ni..

tp alhamdulillah..kesemua buku dpt potongan harga dr 20%-25% sbb ada kad matrik..kali terakhir beli buku guna kad metrik..lepas ni bukan student da..jd cikgu pulak..insyaAllah..

EMMMM..
cerita pasal jd cikgu..insyaAllah aku akan wat practical teaching kt smk taman connaught..
mudah-mudahan suma baek tuk aku..
LM aku stat 16/5 n berakhir pd 29/7..
doakan suma ok jak tu aku ya..
skrg aku tgh bz cari rumah ni n aku xpg sekolah lg..adoilah..partner pun aku xjumpa lg..
suma kena buat sendiri..
sabo jer la..
tp besyukur sgt..sebab senior2 sep aku yg da jd cikgu la ni..byk sgt membantu..ada yg siap bg no tpon rumah sewa lg..ada yg bg cth lesson plan..terharu giler..terbaek la kamu..
terima kasih sgt2 k..luv u all..
tapi smpai saat entri ini d tulis..aku belum dpt sbrg reply dr pemilik rumah sewa tersebut..
kawan2..tolong doakan aku..plish2..;)

2 ulasan:

~M.i.z.D.i.e.L.a~

Untukmu Wanita!!! Dah lama diela mencari buku tu. Hari tu ada order online, tp abes stok!! :((

Nway, gud luck utk LM dan exam nanti k :)

lynodehearty

buku ni best sgt diela..cari2..jgn xcari..;)

btw..thanks dear..moga kamu kembali sihat spt sedia kala..;)

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP