Sunday, April 10, 2011

aku sayang kamu

assalamualaikum..

"dan berilah peringatan, sesungguh
nya peringatan itu bermanfaat untuk orang-orang mukmin" [Az-Zaariyaat:55]

sesungguhnya aku sangat mencintai setiap dari kamu yg menegur silapku..
aku makhluk yang tidak sempurna..kadang terleka..tersasar dr makna hidup sebenar..dan aku sungguh2 memerlukan kamu utk menyedarkan aku,yang lalai ni..
dan dgn teguran2 kamu2 itu la..aku bisa bangkit dan memperbaiki diri..

aku takut dosa..aku takut Allah SWT..dan setiap kali aku mengingati dosa2 ku..
aku begegar..membayangkan apa la nasib ku d akhirat nnti..
aku insan biasa..yg iman nya ada naik turun..dan rasa nya lg byk turun dr naik..astaghfirullah..

maka..aku memerlukan sahabat2 yg bisa buat aku lebih mengingati Dia...lebih mencintai Dia dr seluruh isi alam ini..

Alhamdulillah..kerna Allah menganugerahkan aku sebaik2 sahabat...yang banyak membuat aku menilai diri..mencermin peribadi..terima kasih sahabat..aku bukanlah yg terbaek menjadi sahabat kalian..tp kalian mmg yg terbaek yg pernah aku miliki..i love all of u..<3

#1: pada kau..terima kasih sbb sentiasa mengingatkan aku bhwa tiada yg lebih berhak d cintai dgn sesungguh2 cinta selain dr ALLAH SWT
#2: pada kau..terima kasih sbb selalu menegur silapku..aku sayang kau! aku sayang kau sebab buat aku beringat yg aku ini sebaik2 insan yg perlu menjaga setiap tingkah lakunya..sungguh aku memerlukan teguran2 seperti itu..aku lemah tanpa kamu!
#3: jgn salah faham..bukan dlm mood cinta tahap jiwang nk mampus..single but not available..peace to people out there ^^


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP