Sunday, April 10, 2011

aku d cni!!

assalamualaikum...
wooww!! aku muncul kembali..hehe..
ni maknanya..exam nk dekat la ni..
ni yg tiba2 semangat nak post-mengepost kt blog..
dis will b my last exam in UM..insyaAllah..
pasni aku da nak g praktikal da..
agak excited but a bit nervous..
sekolah pun xtau lg..hari tu da tau da..tp belum confirm..
sbb belum dpt surat bertulis dari fac..
mudah-mudahan aku dpt sek tu jugak la..
moga Allah permudahkan urusan ku..
aamiiinnn..doakan yer kwn2 pembaca..haha..(ada kah?)

emm..selasa ni..(12/4/2011)..i will do my second microteaching..fuhh.
ari tu da lepas dgn baiknya..siap kena puji trang tang tang lg..
tp tetiba suma kena wat 2nd round..without the use of technology..
ok fine..nmpak nya aku kena kembali pd ABM yg asas..mahjoong paper!! (cikgu sgt..haha)
ada benda sebenarnya yg aku kena improve..especially my pronunciation..jgn bunyi sabah sgt kalau ckp omputih..
'maslina..u can talk..u english is good..but u hv to improve ur pronunciation..very sabah!" said dr rohaida confidently..i just give my big smile at the back..wahaha..maybe because im little nervous at that time..but im not deny it dat my pronunciation pretty poor..haha..it's ok..i try my best dis time!!

till then..c ya~

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP