Monday, April 11, 2011

sedih+susah hati T____T


assalamualaikum..

malam ni aku rasa malam susah hati n kesedihan bg aku..;(
entah..mcm2 yg aku fikir...time ni la jugak suma benda yg boleh buat aku susah hati muncul..
sabo jer la..

1. esok aku ada microteaching kedua..ni yg buat aku sedikit nervous n susah hati..xtau la..risau la pulak..mcm lebih risau dr yg 1st hari tu..padahal sok aku akan ajar benda simple jak..byk group activity lg..so aku kena manage kelas jak la..xperlu byk sgt becakap..i hope so la..

2. tiba-tiba aku rindu rumah sgt2..;(
aku nak balik raya..nk sgtttt..tambah lg sudah 3 tahun aku x balik raya..sadis betul..dan bulan 5 ni masuk la..1 tahun setengah aku xbalik umah..seksa wei..asik tebayang jak kondisi rumah tu..suasana kami berkumpul2..becerita..begurau senda..;( sedih betul ni..rindu mama...rindu mo becerita2 n mengadu ngn dia..rindu mo tatap muka nya..yg senang sgt tuk ku baca hati nya..



3. tiket firefly tuk balik raya..sgt2 la murah..ya lah..besa nya kalu mo balik raya..kurg2 500ringgit melayang..tp ni pg balik jak rm140..xka murah tu..tp aku still xbleh balik..x cukup bajet..selama ni aku begitu la..malas mo mintak duit ngn parents..sbb aku tau dorg pun susah..lgpun baru2 ni bapak sda kirim duit 500..such a big amount..biarpun aku xmintak..tp duit tu aku da peruntukkan tuk yuran semester khas(praktikal) n yg lebih nya aku sda buat bayar yuran yg tertunggak...menyampah betul um ni..lambat kasih masuk yuran..pacah bh kita mo membayar tmbah2 time teda fulus ni..mo mintak duit ngn bapa tuk raya mcm xterluah la plak..sbb dia sda belikan aku tiket tuk balik pas konvo..adui..bab2 mintak duit ni mmg la aku x expert..;(

4. nmpak nya aku kena kuatkan hati lg tuk raya yg keempat d perantauan..rindu nya mo salam n cium tangan mama ma bapa d pagi raya..mintak ampun segala dosa..peluk dorg..mama jak la..bapa ndak..hehe..ya Allah..aku tahu..pasti ada hikmah nya suma ni..moga aku kuat..amiinn..

5. emm..susah hati n sedih jgk sbb xlama lg aku kan bepisah ngn kwn2 ku..da lama x lepak ngn dorg..sbb dorg bizi..dan aku lebih suka duduk bilik..tah la..malas betul mo kuar..di biliiiiiiiiiiikkkk jak..online..xpun tidur..baca2 buku cket..aduhai..


last pic ngn mereka..errkkk..bukan yg d blkg ya..hehe


0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP