Thursday, January 21, 2010

sandakan dehearty episod 2.....

assalamualaikum..
hari ni baru rasa nak update smbungan crita lalu..
n kali ni sal pecutian aku d hari2 terakhir cuti semester baru2 ni..
plan nak g RDC( Rainforest Discovery Centre) Sandakan da d buat seawal cuti lagi..
namun begitu.kerana menanti kepulangan adik aku yg study d poli Mukah swk..
terpaksa la d tangguh k selepas krismas..
mmg sadis..
hampir2 xjadik pg..
coz aku da xde mood..
kt kepala asik pk sal dftar subjek jer..huhu

tp akhirnya..
pas anak2 buah aku balik dr becuti d indonesia..
n abg ipar aku balik sandakan coz akak aku nak bersalin..
n adik aku yg gumuk itu da balik dr swk..
operasi jalan2 round sandakan pun bemula..hiho~!

pagi2 lg aku da bizi d dapur..
masak nasik kuning..
sebab ktorang ala2 nak g bekelah..
pastu buat lauk tuk nasik kuning tu..
wlaupun cuaca agak xmenentu..
kjap ujan kjap panas..
rancangan masih d teruskan..
1st tu ingat nak naek innova jak..
tp xmuat la plak..
so kami pun pinjam la van jiran sblah umah..
hehe..nasib baek..



ni la adikku yg d tunggu2 kebalikannya..eh??

ahaks~!

rindu mereka..
nuar,iwan,wafi,adam..

mana ikan? cam ada td..betapuk sda dia..hehe

bejaya jgk adam ni smpai cni..punya penakut..

d menara..sgt2 tinggi..xberani naik..gayat..tp dpt nmpak hutan alam semulajadi kt bwh..huhu~!

hakhakhak,,

air terjun..n aku hampir2 terjun k bwh..aduhh

menarik..

cactus..comel sgt..


huhu..kepenatan..

mo pergi k destinasi seterusnya lagi ni..
tp malas sda sa mo uplod pic..
mo baca nota luk..
kira 2 b continued lg la ni..haha..
tata~!

p/s: kalo p RDC ni..bukan jak bley melancong..tp turut menambah ilmu pengetahuan yg sedia ada..setiap spesis tumbuhan mesti ada fakta yg d lekat bersama..tp tu la..aku p sana berabis begambar jak..bukan membaca sgt..satu jak ingat..Coca Cola adalah syarikat yg paling banyak menggunakan pokok vanila..huhu..mcm2 lg fakta2 menarik..tp aku ndak fokus bah..aiyak..nnti aku mo p lg..tuk lebih menghayati..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP