Wednesday, January 27, 2010

koleksi kuuu...::anak buah yg comel2::

aku rindu mereka..semua nyaaaa...
tahun ni ja da sebelas orang suma nya..

mo wat spesel en3 tuk mereka la.
bg mereka femes mengalahkan artis..
huhu..

senarai anak buah ku**

1) Anwar bin Abd. Alip
2) Nor Azwan bin Abd. Alip
3) Muhammad Luqman Nul Hakim bin Kadir
4) Wafiuddin bin Abd. Alip
5) Nul Hani Karmilla binti Kadir
6) Adam bin Abd. Alip
7) Adam Harith bin Jumain
8) Nul Hana Kamalia binti Kadir
9) Aisyah Iman binti Jumain
10) Mohd. Afiq Danish bin Kahar
11) Muhammad Haniff Iskandar bin Mankana

**susunan mengikut umur..


bilangan puteri yang sangat kurang dalam keluarga aku di teruskan dalam generasi anak buah lak..huhu..

ni lak wajah-wajah hero malaya akan datang..



ni afiq danish..lahir pada ogos tahun lepas..

xpenah jumpa lagi c kecik comel ni..
jauh d keningau ayah nya betugas..
time cuti ari tu nak pegi..
tp oleh kerana kakak yg sorng tu tgh
sarat mengandung n bila2 jer bley besalin..
n kt umah xde sapa2..
so aku xdpt la melawat c afiq ni d keningau...
sedih cik ina xdpt jumpa afiq..waa ;(
sebijik beno cam ayah dia..
abg yg suka sgt begaduh ngn aku..
pembuli terulung dlm family..huhu~!
tp da lama xjumpa dia..emm..


yang ni lak c anif..comel sgt2..tp xpenah jumpa lagi..
smpai ati tul anif ni..cik ina sengaja balik UM lambat tau..sebab tunggu anif kuar..tp nyer..xde jodoh antara kita..mesti takut cik ina dia beraksi ganaz terhadap pipi nya yg comel itu..huhu..alhamdulillah..dia da sehat dah skg dr sakit kuning..ri tu risau sgt bila tau tahap kuning nya sgt tinggi..ye la..ade pengalaman pahit tentang sakit kuning..xpe la..xnak cite kt cni..sedih seehhh..~!
owh ok..mesti ada yg sgka aku yg bg nama anif tu kt dia coz minat kt anip fh kan? no la..kakak aku yg letak nama tu..dia pun peminat anip jugak..1st tu dia nak letak juz mohd hanif..tp aku xnak..aku suh die tambah iskandar kt belakang n kena spell hanif tu jadi haniff..maka jadi la..muhammad haniff iskandar..
p/s: mcm bantal kecik cik ina jer anif pakai neh..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP