Tuesday, January 12, 2010

extend atau bunuh diri???

assalamualaikum..
new sem bermula..
aku pun kembali melakar sesuatu d cni
selepas lebih sebulan membiarkan blog ku bersawang..
sedikit malas tuk mengupdate..
da la balik lewat dr sabah..
memang sgt2 bizi tuk catch up balik suma yg tertinggal..
ni last aku wat nakal..balik lewat..
memang sadis fac sains ni..
minggu add n drop pun da study banyak2..
aiyaaaakk..minggu ketiga da ada test..
aku yg bengong ni pun belasah jak la..haha..

pendaftaran subjek seperti biasa memberi masalah kepada ku tuk merancang..
kadang da daftar tp bila masuk kelas lecturer xsesuai..
tuk subjek math memang kena cerewet ckit..
kalo lecturer dasyat ktorang xberani amik coz kemungkinan fail adalah tinggi..huhu..
pastu pening ngn subjek pendidikan..
yg kena di habiskan b4 LM..
kalo xabes xley LM..
aku sgt2 terdesak..
akhirnya aku decide tuk amek subjek2 ni..

1. penyelesaian dalam pendidikan matematik
2.sosiologi persekolahan
3.sejarah,falsafah dan perkembangan pendidikan matematik
4.kaedah komputer
5.differential equations and its application
6.kimia polimer dan industri
7.kimia analisis dan alam sekitar
8.komputer untuk pendidikan

dasyat..dasyat..dasyat...

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP