Sunday, January 24, 2010

feel it like honey...


assalamualaikum..

1)tgk tajuk pun mesti da tau kan aku nak cita sal pa..
cnfirm2 la sal grup nasyid kesukaan ku..FEELHONEY!!
korang xsuka?? biarlah..ada ku kesah..janji aku suka..n ramai lg yg suka kt luar tu..
aku pun heran ar..napa ada jer yg sakit hati n xsuka aku minat dorang ni??
salah ka kalau mereka tu kwn2 aku?? ha? ha? kalau aku minat kt pelakon korea tu..
xpun kat aaron aziz tu ke..xplak korang bising ek..kenapakah???

2) oh ya..alang2 da entry sal feelhoney ni..maka dgn ini aku ingin mengucapkan happy belated besday 2 my dearie pren..MATT FH..besday dia da lama da..6hb 1 ari tu..tp skg baru sempat nak wish kat cni..

3) pada 01022010 nnti..maka genaplah setahun aku jadi follower aka stalker aka fhmania mereka..tp aku nak ucap sowie sgt2 sebab da byk sgt show korang yg aku ponteng..bukan sebab xnak pg atau curang..tp ada lah alasan2 tertentu napa aku xnak p..contohnya seperti d bwh la..kimo n bie fh..sila jgn marah aku k..len kali insyaAllah aku akan join lg..
a) show korang selalu malam..pengangkutan xda..tmbah2 lg sandra pun da xdak kt um ni..so susah ckit la nak p..bukan korng nak anta aku balik pun..hehe(wlupun aku tau..mereka ni sgt2 la baek stiap kali aku join show dorang..baik yg xbley d ungkap ngn kata2..trmasuk PA2 nya sekali..biarpun kuat membuli..kui3)


b) aku xnak la terlalu menonjol uda sebagai fhmania..korng da ramai sahabat2 fh d luar sana..aku takut ada yg xsenang..n nnti sebab aku korang hilang sahabat2 itu..aku xnak la jd penyebab..aku suka kalo korang terus maju n d kenali ramai..



c) lagi 1, aku ni jenis suka komen..korang pun tau kan..risau jgk nnti korang xsenang ngn komen2 aku..lau aku nak bley jak aku ambush sorng2..tp xpala..sian kamu..hehe..pandai2 jak aku ni komen2 korang kan..sowie..tp so far korang tebaek la.memang mantop d setiap show..huhu..tahniah pren..


4) nak ucap tahniah gak sebab lagu kisah cinta femes d sandakan..dan yg ndak bley blah tu..ada budak menengah sekolah lain yg tanya apa kaitan aku ngn kamu..siap tanya ada bwk album lebih x..xtau caner dorang ley tau pasal aku d sebalik korang ni..esh2..ala2 artis sda ku ni..kalau 1 kampung tu xpala..ni d tegur d shopping mall bah..aiyak..sungguh pemes bah kamu neh..aku pon jadi mangsa..~! (tp bngga jugak la..hehe..)

5) hari tu aku bwk 2 jak cd korang balik sandakan..tp permintaan pada akhir2 cuti agak memberansangkan n aku xdpt memenuhi keinginan mereka suma..o ya..aku bg dorang pic kamu sebagai free gift,,sori ya,,xmintak izin dr kamu dulu...emm~!


6) tp aku sgt kecewa jgk la bila kamu asik berempat jak time show..dr sem lepas lagi..anip sentiasa bizi..but hope the next show he'll b there..aku rasa c hasbi pun paham jugak perasaan ku ni..hehe..(anip sgt syg kan fh..tp komitmen lain buat dia trpaksa mengabaikan fh kdg2..tp aku tau..hati nya tetap pd fh..i know each of them very well..bukan mo ckp besar..tp tu la knyataan nya..ingat..aku kan sentiasa ada tuk jd pendengar setia masalah korang..hope xda yg salah paham..aku ngn mereka hanya kawan..tidak lebih dr itu..)

7) ok la..mo ucap tahniah tuk korang punya next album..da dgr prebiu nya td..sgt2 best..suma lagu best..sentuhan hasbi n amin..n hanz(PA fh) ckit2..huhu..ni yg wat xsabar nak dorang masuk studio rekod album ni..lirik dia k arh keindonesian ckit la..tp mmg mantop..ada maksud tersirat..

6 ulasan:

SNS

K.Lyno pon artis juga =)..
Teruskan menyokong FH..
Biarlah apa orang nak kata sis, we cant zip their mouth.

HanzSensei™

huhu..terharu ak bca entri mcik fhmania ni...hehehe..(jan mara r..)

1stly, thx coz REALLY suppot FH sejak setahun lepas n strusnya...

2ndly, insyaAllah FH dh ada budget mantop utk wt mini album@full album..nntikan..n ko fhFan 1st yg taw..hehe..(mybe jmput Mohram-serulingman utk men muzik)

3rdly, tiada..cukuplah..hahaha..(pnjang suda ni..)

-arigato & syukran dri FHmanagement
Hanzsensei, PA FeelHoney....:))

lynodehearty

ct:thanks ct 4 da comment..mungkin skg da biasa kot kalo ada yg ckp2..da bley trima cket2..hehe..nway nk sgt jumpa ct..suka la sapa2 yg suka nasyid neh..hehe


paran: haha..dgn ko tu xbley marah..paham banar uda..nway thanks jugak la tuk ko..byk2..
doa ku kamu semua bejaya tuk apa jugak yg kamu buat..n mcm biasa...tlg jaga fh ya..kestau kalu durang nakal...jaga la..haha~!

SNS

selalu sangat merasa apa yang akak kena tu. Lagi pon ada, kadang nak wat macam mana. Orang takboleh tgk kita senang mahupun susah.
Pelu ada sedikit privasi dalam kehidupan kot..
InysaAllah ta'ala ada rezeki berjumpalah =)

GrEaT gUrL

sediy taw bce entry lina..sb k yana pnah wujud dlm khdpn lina swaktu lina diserang oleh insan yg x memahami dirimu dik...tp jgn isau,k yana sntiasa bersama lina mnyokong FH..hdp FH!

lynodehearty

ct: kadang cuba gak xamik peduli..tp prsn sedih tu dtg gak..mungkin kena besifat lebih kebal kot..hehe

k.yana: huhu..kita da stuck da kt fh ni..xbley nk tinggal kan..sbb tu try menguatkan diri..even kita da xbrapa pg show..tp still follow their story..syukur la sebab durang kwn2 kita gak..so senang nak berhubung..thanks k.yana 4 the support~!

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP