Friday, September 18, 2009

::home sweet home::

emm..
skg da smpai umah..
biarpun bukan kt sabah..
tp nikmat balik rumah tu terasa gak..
janji bukan d kolej yg sesak ngn pelbagai aktiviti..
tension oo..


comelkan..hihi..=)

sgt2 hepi balik ni..
coz dpt luangkan masa ngn ank buah ku yg sgt comel n cerewet..
umur baru 3 tahun..
tp da pot pet pot pet itu ini..
xphm aku apa dia ckp..
satu jer yg aku paham..
time dia panggil aku..
"cik ina...bla bla bla bla ati.."
adei..apakah yg dia ckp??
"cik ina..abg bla bla bla bla otomen"
yg awal ngn akhir jer aku dpt tgkap..
tp sgt sweet tgk dia becita..
aku juz ckp..
"kt mana dik?"
"oo..ngan sape??"
"oooo..adik xmain sekali??"
padahal..suma tu xda dlm topik yg dia bincang kan..
nak buat camana..
aku xphm apa dia ckp..
kalo xlayan kang..
xbenti panggil..
'cik ina..cik ina.."
tp aku xkesah layan karenah budak2..
sgt2 menghiburkan..comel jak..
hilang segala ketensionan..

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP