Saturday, September 12, 2009

apa kata ku??

1. hari isnin ri tu 07092009,aku ada mid term test tuk linear algebra 2..subjek pacahh tuk sem ni..
alhamdulillah..pas seminggu betungkus lumus..dpt gak jwb..ngn baek atau x tu hard 2 say..as long as i can answered all the question..dats enough for me..tp kena study hard lg tuk final la..sb ada certain2 part yg masih d lupa..hehe~


2. hari selasa 08092009, pagi ku d mulakan ngn kejutan..baru tau yg esok nya..iaitu rabu 09092009 aku ada test physical chem..adedei..abis la..aku xstudy lagi..tp ptg tu aku tersangat2 la hepi bila dpt tau dr bie fh yg feelhoney kan wat performance d pwtc..yuhhuuu!! akhirnya harapanku termakbul..padahal pd malam mkn2 ngn fh d gerai swk tu aku saja2 jak ckp ngn c asbi sal wat show d pwtc..xsgka dia bjaya mendapatkan show tu..huh..hepi2 jak aku ari tu..study physical chem mlm tu pun dlm keadaan hepi..hehe~

3. rabu 09092009..tarikh yg unik..sekali jak seumur hidup..hari yg amat hepi kot..why? coz dpt jwb test ngn baek n betul..syukur ya Allah..xsgka gak soalan dia betul2 yg aku study malam tu..tahniah tuk diri sendiri..mantop lina..teruskan usaha mu..hari ni aku da busy da iron baju segala..sok nya kan nk g pwtc..tuk majlis buka posa ngn ketua menteri sabah,,excited ni coz 1st time pg sejak aku masuk UM..sem lepas boleh2 c lity mengasih cicir nama ku..nasib baek sem ni ada..huhu..sbnrnya yg paling excited tu sbnr nya sebab...aish..xpyh ckp la..tau juga tu..

4.1 hari yg d tunggu2 pun tiba..10092009..pwtc!!! hoho..tp still gak p kelas..kls kul 2-3pm tu pun aku pg jugak..dgn xbesiap lg ni..padahal kena kumpul kul 3.30 kt stesen bas utama..n sgt gabra bila 3.30 belum lg ada bas balik kolej..c bilut n c sayuti smpai sda..adudui..jam 3.40 gtu baru smpai kolej..tekejar2 g mandi n besiap..men hentam jak..nasib baek bukan kaki mekap..pakai bedak jonson cukup la..hehe~

4.2 smpai stesen bas dlm kul 4.10 kot..ambik2 gambar ckit d depan stesen bas tu..pastu naek bas k pwtc..bermula la journey kami...

sekali matching plak ngn c mijal..hoho~

4.3 kul brapa tah kitorang smpai pwtc..tp xlama la..xsmpai stgh jam pun dlm bas..smpai jak terus cari member lama..dan org 1st d jumpa..

timbalan YDP upsi n YDP alumni elopura bestari(sekolah lama sa)

malam tu ramai gak jumpa kwn2 lama satu sekolah dulu..suma pun kwn adik ku yg tunjukkan..ma kasih padi..ko la jugak yg alert ngn kwn2 kakak mu ni ar..kim salam rmbut mahal..adei lawyer sorng ni..pacahh ba rambut..makin tinggi ko ar..dulu pindik jak ko tu..terbantut..hehe~




4.4 pastu cari member2 UM tuk begambar lak..ambik la peluang ini tuk posing sepuas2 nya ya..hoho~







4.5 kuar dr surau..aku tercari2 fh2 ku..mana mereka ni..da siap ka belum..adei..aku dr semalam lg risau pasal dorng..stiap kali dorng ada show d mana2 pasti aku risau..menyampah tol ngn perasaan ni..tp tu la..xbleh d larang..hehe..n akhirnya aku tgk c bie joe jambul dr jauh..oohh tu mereka d sana..jumpa kt tgh2 tu..n sempat ckp 'eh kimo..ngam baju kita..hehe' then hasbi ckp "jap..ada brg tetinggal..ko tunggu cni jap"..maka aku n sandra pon setia menanti mereka d ctu..pastu tgk dorng da masuk lobi..xprasan ada msg c asbi menanya "mana ko?"..huhu..jd xsmpt jumpa dorng..jumpa anip n kimo jak..

4.6 then kitorang pun masuk dlm dewan..UM duduk paling tepi sekali..dkt makanan ya..sila ambik perhatian..huhu..masuk tu tgk fh da duduk d meja no 1..pergghhh artis ba tu..kami pun mencari2 meja kosong..nasib baek d depan tu ada..meja c max n the geng..apa lg..menyisip la..
pastu p meja fh..tanya2 persediaan mereka..alhamdulillah ok jugak..n cam besa..ambik pic la..biarpun c amin malu2 sbb ramai yg menengok..penuh da ba dwn time tu..nasib baek c asbi spoting..ko jugak la bie..mantop!!


kurang sorang coz masalah teknikal..huhu~


lepas ni mo suruh dorang kasih rendah bdn ckit kalo bgambar ngan aku..~

mantop sudah..fhmania+fhmanagement..tp kurang sorang..

4.7 overall..performance dorang malam tu mmg best..mantop..lagu best+komunikasi makin hebat+susun atur stage pun respek..nmpak la pengalaman mengajar sgala..cuma pesan ku pd fh2 sekalian..jgn puas ati setakat d cni..kamu ley wat lg baik..ok ka?? ok ba kan kalo aku..hehe..

4.8 malam tu jugak aku dpt album yg ku nnti2 selama ni..sekali ngn sign lg tu..ada sorng member ni..dia minat fh gak..tanya soalan kt aku napa nak tndtgn dorng kan suma
pun kwn2 jugak..
hoho..satu jak la jwpn ku..sebab kwn2 la aku mintak sign..kalau artis lain jgn harap la aku mo beratur pnjg2 juz mo dpt autograf..mo berebut2 lg..adei..tulunnnnggg la..

ini dia..hehe

4.9 kemuncak malam tu ialah...dapat duit raya!!!!!!!! yuhuuu..rm50 sorng..ui bnyak tu..gumbira rasa d hati..

5. hari jumaat lak..11092009..aku penat sgt..sakit kaki coz mlm tu jln kaki balik kolej..jalan laju2 sab lewat mlm sda..sakit nya kaki ini.........padahal malam tu aku xpakai high heel pun..kalo tinggi pun xsmpai 1 inci..aduh camana la aku ni..nnti jd ckgu kena pakai heel jugak..xbesa bah..besa pakai yg rata jak..any suggestion?? huhu..sakit kaki tebawa2 k lab..susahnya..balik lab lak jalan kaki lg balik kolej..aduh tulung lah..xlarat ni...smpai jak terus syahid..sorry..huhu~







0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP