Sunday, March 15, 2009

::manchester?? bola sepak??::




salam..
hari ni tiba2 rasa mo masukkan new entry..
napa?
sebab kecewa kot Man U kalah semalam..
sabar jak la..
sanggup aku balik rumah abg aku tuk tgk Man U vs Liverpool..
kalo game lain aku xkisah sangat..
tp yg ni mmg nda bleh blah..
why?
sab dlm family aku..
ada 2 team jak..
Man U n liverpool..
3 org abg aku sokong liverpool..
termasuk kakak aku sorg..
aku,2 org adik aku n kakak aku yg kembar itu..
Man U fanatik..
so kira seri la..
liverpool 4 org..Man U 4 org..huhu..
owh ya..
kami 8 org adik beradik..
5 laki 3 pmpuan yg ensem2 n cute2 belaka..
haha..

ni la muka adik beradik ku..hihi..mantop kan..

kalo becita sal game semalam..
huh..sungguh sadis..
awal2 jak Man U da dpt penalti..
aku apa lg..
melompat la d ctu..
nda sampai berapa minit..
liverpool gol..
cizzzzzzz..
ntah ke mana defender Man U..
geram gilak aku tgk..
tu belum berapa sadis..
sadis nya bila c evra jatuhkan gerard dlm kotak penalti..
punya la bengong..
terang2 bah..
adui..
ntah berapa puluh kali Man U dpt free kick semalam..
tp suma pun Hampeh..
hancus..
entah d mana clap nya..
our strickers didn't do well..
everything goes like hell..
arrrggghhh!!
mungkin ka mereka penat..
atau psiko semata..
ah..entah la..
hancus rekod 14 perlawanan terakhir tanpa kalah..EPL la..
van der saar pun sama..
tiba2 dpt msg dr abg ku yg inspector itu..
berbunyi gni..
"lina..ada banyak bambu d sabah,
ko bg c van der sar sambung d kaki nya
"


cehh..sentap!!
satu penghinaan tu..
yala..game kebelakangan ni..
van der saar langsung teda bolos..
semalam plak..
sampai 4..
dia main mcm bengong..
sabar jak aku menengok...





first half Man U da ketinggalan 2-1..
aku bengang gila..
then dapat la msg ym dr vitamin b
labih kurang gni bunyi nya..

"rilek ko..
otromen kalah
dulu"

haha..tp masalah nya..
sampai k akhir otromen nda menang2..
terus aku tertanya2..
sapa sebenarnya otromen malam ni..
arrgghh..kutukan beribu2 aku dpt..
c fiko penyokong liverpool tu..senyum penuh makna..
c adam harris lagi la...atoi la jugak..
entah d mana mo tapok muka ku ni..
kuikuikui..
shino aka wafi..apa jadi ngan Man U ni bro..
rupa nya dia lg sadis..2-1 jak terus dia nda tgk..apa la..
haha..
aku dpt gak msg dr kimo fh..
kesedihan dia coz Man U kalah time besday nya..
sabar ya kimo..
nanti kta menang tu balik..
jgn kau ingau..
huhu..
pada ct k..cukup2 la kutukan ko tu arr..
akan ku ingat selama nya..jgn harap real madrid mampu bertahan..
rela ku sokong barca..
haha..
to ain..
liverpool besa jak bah..
Man U yg teda luck semalam..
lupa durg baca doa..
hahahahha..
o..tidak ku lupa komen c irie aka sandra...

"mana kau lina?
sedih kau MU kalah??
"

hoho..sapa la bah nda sedih..
tp aku rilek jak..
sabar kau geng..
tediam juak kamu kalo Man U menang 5 CUPS musim ni..
we'll see ya..
hahahahahahha...

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP