Saturday, June 27, 2009

aku kembali!!

assalamualaikum..
huhu..
setelah sekian lama menyepikan diri..
aku kembali lagi..
ceh..
bukan lah teda tenet d sandakan..
ada jak..n selalu jugak ku pg..
tp diriku terlalu la malas mo masukkan new post..
namun begitu..
ceh..dalam malas2 ku ni..selalu jugak ku usha2 blog geng2 ku..
bleh tahan c hanzsensei ar..byk lagu dia buat..bagus2..nanti i bg gaji..huahahaha..

cita sal flight ku ari ni..
kira ok jugak la..
xbosan 2 jam 30min dalam flight..
airasia bleh plak wat game dalam tu..
adei..control2 aku ketawa..
ayu katakan...haha..

sampai lcct..cam besa la..ambik barang segala..
pastu kuar dgn selamba..
tiba2..
"mas..mas..uiii.."
aku pun tetoleh-toleh..
sepa la gerangan jejaka yg memanggil aku mas ni..
rupa-rupa nya..
c litty..cizz..nsib baik dia ensem ckit td..nda la ku malu..
hahaha..
dorang dgn penuh bangga menjemput new student of um..
from sabah n sarawak..
best plak..
macam mo join jak..
tp abg ku menunggu sda..
so aku terpaksa memblahkan diri dgn perasan sedih..kunun..hehe..

awal kan aku balik..
saja..
kunun2 freshie..
kuikuikui..

bah..ni jak la cita ku sementara penampilan semula ni..
cewahhh...

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP