Monday, February 09, 2009

~cuti-cuti malaysia~

salam..
huhu..
saja nak kongsi kisah percutian baru2 ni..
hujung2 cuti tu memang penuh dgn aktiviti bejalan je..
hari sabtu pegi genting..pastu hari ahad ke kg baru menyibuk kan diri..
kenangan kat genting yg paling best..
xkan ku lupa sampai bila..
kelab drama buat trip ke genting..
so...selaku SU aku wajib la pg kan..
menikmati kesejukan d tanah tinggi..huhu..
memang syok sgt..begitu byk insiden2 lucu yg berlaku..
n insiden seram pun ade jugak..
hehe..
terutamanya mase naik space shot to..
aduh..
sebelum naek tu..
bukan main smgt lg..
bile da kt ats..
Ya Allah..
mcm kena tarik je nyawa ni..
memang betul2 pengalaman la..
x rugi naik..
tp benda paling xbebaloi naik..ialah..ulat bulu..
da la tunggu lama nak mmpus..
tp naik benda tu.....sungguh x syok..
jd kitorang..aku,aina n sue mengubat kekecewaan dgn corkscrew..
huh..mmg best..mase nak naek tu takut gak..
ye la..
kena pusing2..pastu kepala kt bwh plak tu..
aduh..
tp bile da naek..
mcm nak lg sekali la plak..
balik kolej je..
mmg letih..
pas mandi n solat..
terus tdo dgn jaya nya..
hahaaha..
tp esok nya plak ada aktiviti lain yg menanti..
tp sebelum tu nak bg korang tgk gambar kat genting dulu..


depan bunga2 an gtu

syada,aku n aina


budak2 drama ni..



ok..
skg nak cita pasal..
sehari bersama feelhoney..
ahad tu aku bgn cam besa a..
memang da janji ngan sandra sebenarnya nak pg tgk kwn kitorang nyanyi..
tp tiba2 bgn pg tu..
rasa malas la plak nak pg..
segan sebenarnya..
majlis tu majlis perkahwinan kakak kpda kwn kitorang jugak..
tp kwn laki..
jd agak segan la..
tp kwn aku ni..
matt nama dia..
agak excited la mengajak kitorang..
so..aku n sandra pun pg..
matt ni excited jak ajak..tp bukan majlis dia pun..
ceh..
ni majlis kakak hasbi..
salah sorang anggota feelhoney..
n feelhoney akan buat persembahan hari tu..
tu yg rasa nak pg tgk tu..
kunun2 kipas susah mati feelhoney la ni..
dan persembahan mereka hari tu..
mmg best..
pandai dorang pilih lagu..
sesuai sgt ngan sora masing2..
to~~~~
hasbi ~ thanks for the layanan
k-mo~tima kasih teman kan kami pg makan..
anip~ ooo...membuli ko ar..nasib baik suara mu sedap..
amin~ckit ku pengsan dgr ko selawat...
matt~ko jua la yg paling mantap jida..
farhan(PA feelhoney)~ooooo..nda habis2 ko buli aku a..nda pa..

pa2 pun..
hari tu mmg seronok sgt2..
dpt free tambang balik plak tu..
free makan jgn ckp la..
wei..
lau ada majlis gtu lg..
ajak aku arr..
aku penyeri ni..
hehe..

p/s..gambar feelhoney xda..xpyh la korg tgk..x ensem pun..huhu

0 ulasan:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP